Wibo Express Growth 169

Wibo Express Growth 169 to nowa kolekcja jesienna lakierów. Oczywiście musiałam go mieć, w buteleczce wygląda bardzo niepozornie ale na paznokciach wygląda bosko.





Mavia z bloga Lakierowe Wywiadówki (który serdecznie polecam klik ) określiła ten kolor jako "Jagodowo-malinowy" mus i zgadzam sie z tym w stu procentach i pozwoliłam sobie zapożyczyć to określenie gdyż uważam ze jest najbardziej trafione. Kolor jest obłędny, lśni milionem drobinek zatopionych w lakierze, jedynym minusem tego koloru jest niestety krycie. Do pełnego krycia potrzebna sa niestety trzy warstwy, które na szczęście schną w przyzwoitym tępię i nie odpryskują na następny dzień. Ja nakładam pod niego kolorowa bazę aby lepiej podbić kolor, tutaj tego nie zrobiłam aby nie przekłamywać odcieniu. Jeśli chodzi o techniczna stronę, lakier ma standardowy płaski pędzelek i pojemnosc 8,5ml.  Na zdjeciac bez topu bo bo nie jest tu potrzebny, sam w sobie pięknie lśni.




matowy top tez nie odejmuje mu uroku





7 komentarzy:

  1. Zmatowiony prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda tak słodko, cukierkowo.
    ogólnie lakiery z wibo sa dobre:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moj pierszy lakier z wibo z tej serii i jestem zadowolona jesli wszystkie sa rownie fajne to super

      Usuń
  3. Z matowym topem podoba mi się jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają lakiery z brokatem..ale potem jest problem ze zmywaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super chociaż ja nie przepadam za brokatowymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger