Golden Rose Holiday 56

Lakiery piaskowe nalezą ostatnio do moich ulubionych z trzech powodów, po pierwsze maja fajna fakturze, po drugie bardzo szybko schną i po trzecie długo sie trzymają na paznokciach. Dziś pokaże Wam buteleczkę, która kupiłam w lipcu ale dopiero teraz sie zebrałam aby zrobić zdjęcia i pokazać szerszej publiczności. Mowa oczywiście o Golden Rose Holiday 56 "posypka cukrowa" jak to określa producent.




Jak przystało na piasek jest dość chropowaty, kolor czerwony ze złotymi i malinowymi drobinkami a to wszystko pięknie sie błyszczy i lsni w słoneczku. Szczególnie lubię na takie swoje pazurki popatrzeć w taka ładna jesienne pogodę jak dzis. Kwadratowa buteleczka o pojemnosci  11,3ml, pędzelek plaski nabiera czasem zbyt duzo produktu wiec trzeba uważać. Ze zmywaniem nie ma większych problemów oprócz tego ze drobniutki brokat mam zawsze wokół palcy i muszę go szorować dokładniej. Lakier wytrzymuje u mnie ok 4 dni wiec to duzy sukces.
Bardzo lubie i polecam.




10 komentarzy:

  1. Kolor mi się podoba, jednak tym wypadku wolałabym wersję bez błyszczących drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, piaskowa malinka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny jestm podobny do tego z lovely tylko gr bardziej malinowy jak piszesz

      Usuń
  3. też uwielbiam piaski, ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam jeszcze żadnego pisakowego lakieru, muszę wreszcie jakiś wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie szał na piaski nie przeszedł. nadal uwielbiam to wykończenie. coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mieszane uczucia do piasków. Mam tylko jeden, ale... własnie chyba on to sprawił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wygląda :) Skusiłaś mnie tym do zakupu i jak tylko wrócę z wakacji zmykam do galerii po ten lakier Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger