Golden Rose Paris 64

Po weekendzie przybywam do Was z moim pierwszym lakierem Golden Rose Paris Nail Lacquer. Dzis jesienny bordowy kolor o numerze 64. Mozna by rzec ze to czerwone wino albo jasniejszy bordo. Buteleczka wyroznia sie dmukla i dluga nakretka wykonana z kiepskiej jakosci plastiku, co zupelnie nie ma wplywu na caloksztatl. Pedzelek strandardowy, ladnie rozprowadza emalie na paznokciu, mi osobiscie przeszkadza na nakretka w malowaniu ale dalam rade. Kolor ma piekne kremowe wykonczenie, na zdjeciach bez topu, sam sobie tak ladnie blyszczy. Kolor bardzo mi sie podoba szczegolnie ze do pelnego krycia wystracza dwie warstwy. Schnie w miare przyzwoicie i wytrzymyje na paznokciach ok 3 dni czyli bez tragedi. Pojemnosc 11ml. Lakier ogolnie bardzo fajny i przyjemny szczegolnie za niewielkie pieniadze.
Na zdjeciach z topperem z My Secret







4 komentarze:

  1. Kolorek bardzo przyjemny, sama mam kilka odcieni z tej serii, której szczerze nie lubię - kształt buteleczki bardzo nieporęczny i ten pędzelek, źle mi się nim manewruje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie jesienne odcienie. Fajnie wygląda z tym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny malinowy kolorek - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22/10/13

    Love the color and the accent nail! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger