Maybelline Colorama Neons swatche

Wczoraj zachwycałam sie lakierami Maybelline Neons a dziś postanowiłam dzis je Wam zaprezentować na paznokciach i zmieniłam zdania o nich trochę. Jesli jesteście ciekawe czytajcie dalej.
Lakiery jak juz wspomniałam wczoraj wygrałam w rozdaniu na fb u Innookiej, strasznie sie na nie napaliłam, szczególnie na fioletowy, który niestety mnie rozczarował :( Wszystkie kolory malowałam na białej bazie dla lepszego krycia i podbicia koloru mimo to na fiolecie (186) widać prześwity, najlepiej wypadł w kwestii krycia pomarańcz (187), dwa róże całkiem niezłe sie spisały (188,189). Tak naprawdę najbardziej neonowy jest pomarańcz o numerze 191, prawdziwa żarówka, która niestety robi smugi :/ Sama kiedyś kupiłam zieleń (190) z tej serii, która tez była w wygranej, teraz jej nie malowałam bo mam zdjęcie robione wcześniej, słabo kryje, dałam trzy warstwy, ale bez białej bazy jeszcze wtedy. Co mnie zdziwiło to ze lakiery jak wyschną robią sie matowe ale uwaga oprócz nr 187 hmmm dziwne.
Na zdjęciach bez topu







i zdjęcia już z Manhattan Top Coat Pro Shine




na koniec zieleń (190), którą mam już od dawna 



na zdjęciach tego nie widać ale jest ogromna różnica miedzy dwoma pomarańczami, ten na kciuki to istna żarówka, drugi fajny spokojny kolor, dobrze kryjący chyba jako jedyny.
Jestem z lekka rozczarowana bo lakiery super prezentują sie w buteleczkach ale przy malowaniu trzeba sie napracować, wiec sa dla cierpliwych.

5 komentarzy:

  1. Przepiękne kolorki, obserwuję i zapraszam do mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki :)

    obserwuję i zapraszam do mnie http://zafrikooo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 189 - to mój zdecydowany faworyt!
    a i zieleń cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się ta żywa zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/10/13

    I love that green! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger