Naklejki wodne Sowy

Witam, dziś przychodzę do Was ze skromnym zdobieniem. Za oknem szaro buro i zimno wiec trzeba poprawić sobie trochę nastrój.

Jak pewnie zauważyłyście zmieniłam szablon a to wszystko za sprawa Karoliny z bloga pasjekaroliny.pl Nie dość ze prowadzi wspaniałego bloga to robi dodatkowo wspaniale szablony. Dajcie znać czy sie Wam podoba i czy jest czytelny. Wracając do tematu, uwielbiam sowy, sama bym ich nie namalowała ale od czego sa naklejki wodne? Za białą bazę posłużył mi jak zawsze SH White On 300 i holo od Colorowo 512 Niebieskie migdały. Naklejki pomalowałam topem Miracle Gel dla zabezpieczenia. Co tu dużo pisać dajcie znać w komentarzach jak sie Wam podoba mani?

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)



62 komentarze:

  1. Blog bardzo czytelny, a sówki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sówki :) Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten CA, a sówki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina jest świetna w tym co robi, od razu przyjemniej się zrobiło u Ciebie :)
    A motyw sowi na paznokciach zawsze na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, Karolina robi kawał dobrej roboty :)

      Usuń
  5. Urocze naklejki😃💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te sówki! Bardzo podobają mi się te pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog prezentuje się bardzo dobrze, podobnie jak i sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon super, Karolina zna się na rzeczy :) Co do pazurków to sówki urocze, sama też często używam naklejek wodnych do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, tez uzywam naklejek wodnych ale powoli przestawiam sie na stemple :D

      Usuń
  9. Super są te sówki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz paznokcie, a wzór - MEGA!

    www.XNEVAEH.BLOGSPOT.COM
    OBSERWUJE <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie u Ciebie na blogu,przejrzyście,czytelnie,świeżo-na plus!
    Co do sówek-urocze :D Ja jestem cod kilku miesięcy uzależniona od naklejek wodnych,właśnie nakleiłam teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra te sówki :) Ja jakoś nie mam cierpliwości do wodnych naklejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty to jedna z łatwiejszych form zdobien :)

      Usuń
  13. Uwielbiam sowy pod każdą postacią :) Te naklejki są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze kubki i bluzke z sowami ^^

      Usuń
  14. Naklejki wodne to bardzo wdzięczny sposób na zdobienia, z tym kolorkiem idealnie się komponują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow - weszłam i ...zastanawiałam się czy dobrze trafiłam ;)Bardzo fajnie - spokojnie i świeżo <3 Też myślę nad zmianą szablonu bo za dużo u mnie się dzieje. A pazurki - cudne! Te sówki takie urocze :)I bardzo fajne kolorystyczne zgranie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiana faktycznie spora polecam Karoline ma sliczne szablony nawet te darmowe :)

      Usuń
  16. Sówki są prześmieszne :) Bardzo fajny mani dla polepszenia humoru, na pewno jak na nie spojrzysz to pojawia się uśmiech :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh mi sie buzia śmieje do wszystkich sów :D

      Usuń
  17. Szablon jest piękny, tylko powiększyłabym logo (napis) na górze :)
    Sówki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego nie umiem zrobic jakie bym zdjecie nie wrzucila wyswietla sie ten sam rozmiar

      Usuń
    2. A gdybyś przy jego wrzucaniu dodała parametry widgh i height? Np. w % szerokości ekranu. Wydaje mi się, że to powinno tak działać, aczkolwiek nie znam się na tym :)

      Usuń
    3. szczerze tez sie nie znam :)

      Usuń
  18. O jakie urocze sówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Wchodzę, patrze... to ten sam blog? :D Nowy szablon jest bardzo przejrzysty, ale ten poprzedni był wyjątkowy i charakterystyczny i chyba bardziej mi się podobał :) Ale wiadomo, człowiek się musi przyzwyczaić :) Zdobienie bardzo ładne, sówki przeurocze :) Nie wiem jak to sie stało, że jeszcze Cie nie obserwowałam - już nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzedni faktycznie byl bardziej spersonalizowany ale juz mi sie opatrzył przez te 2 lata zawsze marzyłam i białym szablonie choc wiec ze jest ich sporo :)

      Usuń
  20. Ojaaaa !
    Słodkie <3
    Ślicznie wyglada całość! Brawo :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają Niebieskie migdały, fajny, niestandardowy odcień.
    Zmiany na blogu jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sówki są słodkie. Przypominają mi zabawki dla dzieci ;)
    Lakier Colour Alike bardzo mi się podoba!
    Z naklejkami wodnymi można poszaleć i mieć piękne, równiutkie wzory bez problemu :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie lakiery CA sa jedne z lepszych

      Usuń
  23. Świetne te naklejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sympatyczne sówki :) Do pielęgnacji paznokci i skóry polecam filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf a raczej wodę z niego bo dzięki uzdatnieniu taka woda nie przesusza naszych paznokci i skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam ale zglebię ten temat dzieki :)

      Usuń
    2. Tu jest link http://fitaqua.pl/produkt/filtr-prysznicowy/

      Usuń
  25. Anonimowy19/11/16

    hahah jakie słodkie, ja używam oliwki z semilaca ma kolosalny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedys miałam taki sam, albo bardzo podobny, lakier! z tej samej marki!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. podobają mi się twoje pomalowane pazurki,no i te naklejki sówki urocze.
    Zostaję z Tobą na dłużej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger