Co kupiłam na promocji w Rossmannie?

Witam, chyba każdy słyszał o promocji -49% w Rossmannie, ja poczyniłam małe zakupy. Głównie uzupełniłam swoje zapasy bez szaleństw, jeśli jesteście ciekawi co kupiłam zapraszam na post.

Rossmann raz na kilka miesięcy robi promocje i wyprzedaje kolorówkę a która z nas nie lubi promocji? Generalnie ta promocja to nie żadne wow bo na co dzień możemy przez internet w podobnych cenach kupić te same kosmetyki. Ja jestem jak sroka lubię osobiście oglądać kolorówke. Oczywiście nie o było sie bez zgrzytów, poszlam z samego rana i kulturalnie bez tłoku kupiłam to co chciałam. Pozniej na fb przeczytała, że po wielu skargach Rossmann zmienił regulamin i nowości  wchodziły w promocje no kurde to nie fair dla osób które zrobiły zakupy rano :(
Udało mi sie kupił słynny korektor z Maybelline Instant Anti-Age w kolorze nude. Zła jestem ze kupiłam go w cenie regularnej ok 46zl a 2h później okazało sie ze juz wchodzi w promocje. Korektor jest naprawdę fajny, nie wchodzi w załamania skory i długo sie trzyma. Tyle na razie mogę powiedzieć, ma bardzo fajna gąbeczkę ale nie wiem czy jest ona higieniczna. Mozna ja spokojnie zdjąć ale ciężko domyć. Drugi produkt to korektor Heatlhy Mix od Bourjois w kolorze 51 Light, pierwsze wrażenie jest identyczne jak z Maybelline. Kolory korektorów nieco sie różnią od siebie ale mam ze 4 podkłady i nie wszystkie maja taki sam kolor wiec można jakoś sobie dopasować wszystko.
Puder Stay Matt od Rimmela to był główny cel mojej podroży do Rossmana. Udało mi sie kupić kolor 001  transparent i 003 peach glow, to jestem z moich najlepszych pudrów idealnie wtapia sie w skórę nie tworząc maski. Wzięłam tez nowość z Maybelline puder prasowany Fit Me w kolorze 115 ivory ale jeszcze jest zamknięty czeka na swoja premierę.
Tą nowość z Lovely kupiłam juz w promocji, rozswietlaczy nigdy za wiele a ten jest obłędnie piękny. Nie od dzis wiadomo ze wibo i lovely robi naprawie fajne kosmetyki wiec wzięłam spokojnie w ciemno. Złoto srebrny rozświetlasz daje na buzi piękna tafle nie uświadczymy tam brokatu. Dla mnie cudo za nie duze pieniądze nawet bez promocji.
 Rimmel Fresher Skin w kolorze 100 Ivory
 Rimmel Fresher Skin w kolorze 100 Ivory
To zakup totalnie nie planowany podkład Rimmel Fresher Skin w kolorze 100 Ivory byl w Cenie Na Dowodzenia i podlegał dodatkowo promocji. Jeśli dobrze pamiętam zapłaciłam za niego ok 4zł także wzięłam w ciemno. Zawsze miałam podkłady w buteleczkach z pompka taki słoiczek to dla mnie nowość. Moje pierwsze wrażenie jest takie ze podkład jest całkiem fajny i ma średnie krycie.
 Max Factor Creme Puff Blush w kolorze 30 Gorgeous Berries
 Max Factor Creme Puff Blush w kolorze 30 Gorgeous Berries
 Max Factor Creme Puff Blush w kolorze 30 Gorgeous Berries
Róż do policzków Max Factor Creme Puff Blush w kolorze 30 Gorgeous Berries również był w CND wiec za nie duze pieniądze. Produkt ma niesamowita pigmentacje przy pierwszej aplikacji zrobiłam sobie plamę wiec trzeba uważać. Kolor jest mega strasznie mi sie podoba a róż naprawdę długo trzyma sie na skórze.
kredka ombre Lovely nr 4
kredka ombre Lovely nr 4
kredka ombre Lovely nr 4
Kolejny produkt to kredka do ust ombre Lovely nr 4 wzięłam z czystej ciekawości. Ku mojemu zaskoczeniu kredka płynnie sunie po ustach zarówno jedna i druga końcówka. Wykończenie nie jest matowe a co za tym idzie kredka nie wysusza ust.
Paleta cieni Modern od Wibo
Paleta cieni Modern od Wibo
Paleta cieni Modern od Wibo
Paleta cieni Modern od Wibo wywołała wiele skrajnych opinii w internecie zanim sie pojawiła w sprzedaży. Swoja sztukę kupiłam dzień przed promocja i dobrze zrobiłam bo do dzis nie widziałam tej paletki u siebie w rosku. Nie wszystkie ciebie sa tak samo napigmentowane a szkoda bo kolorystyka bardzo mi sie podoba.
Paleta Neutral wibo
Paleta Neutral wibo
Paleta Neutral wibo
Paleta Neutral długo za mną chodziła, czytałam sporo pozytywnych opinii o niej wiec to  był przemyślany zakup. Pigmentacja jest ok kolory tez fajnie skomponowane zawsze można cos  z z niej wyczarować. To by było na tyle jesli chodzi o rossmanna. a Wy zrobiłyście większe czy mniejsze zakupy? A może nic nie kupowałyście? Dajcie znać w komentarzach.

57 komentarzy:

  1. ooo spore zakupy! mi nie udało się zdobyć stay matte :( a szkoda. Na moim blogu znajdziesz podobny post ;)
    dołaczyłam do obserwatorów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś oddać ten korektor... mi się go nie udało upolować niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moglam ale trudno na szczescie jest bardzi fajny :D

      Usuń
  3. Ale piękny rozświetlacz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder Stay Matte z Rimmela też bardzo lubię, ale jeszcze mam jeden w zapasie więc teraz nie kupowałam. Na paletkę Modern z Wibo się czaiłam ale obskoczyłam kilka Rossków i w żadnych nie było (chociaż tak jak widzę teraz u Ciebie to pigmentacja słaba), więc ostatecznie mam tylko Neutral :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neutral jest super! modern ujdzie w tłoku puder stay matt jest moim ukochanym od lat

      Usuń
  5. Moje zakupy były większe ale to efekt 2 kobiet w domu (ja i córka):D Maybelline Instant Anti-Age kupiłam kiedyś z ciekawości na Allegro i u mnie fajnie się sprawdził, dlatego w promocji dokupiłam kolejny:) I w tym momencie zaczęłam się zastanawiać ile za niego zapłaciłam w promocji!!! muszę znaleźć paragon !! Paleta Neutral u mnie świetnie się spisuje:) Kupiłam sobie podkład Heatlhy Mix Bourjois i jestem absolutnie zakochana ♥ niestety u mnie nie było już korektorów :( Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tym razem b. skromnie - 1 puder :) Z Twoich zakupów znam tylko pudry Stay Matte - bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że poszalałaś ;) Ja jednak kupiłam tylko niezbędniki, bo mój portfel bardzo ucierpiał, kiedy zdecydowałam się, że paleta Modern Renaissance od ABH będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że miałyśmy podobną listę zakupów, paletka Wibo, korektor i nowości Lovely :)Korektor kupiłam kiedyś w Anglii więc wiedziałam doskonale jak się spisuje i brałam "na pewniaka" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też poszalałam.... miałam wstawić kolejnego posta z Haulu Rossmannowego ale trochę wstyd:P

    Postawiłam głównie na tusze do rzęs :)

    Ciekawa jestem jak będzie się u Ciebie spisywał ten podkład co był na CND:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tuszy do rzes mam 3 w zapasie wiec nie kupiłam zadnego chetnie poczytam co kupilas :)

      Usuń
  10. Mam ten podkład Fresher Skin, jak on paskudnie podkreśla moje rozszerzone pory :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ma za małe krycie ale dam mu jeszcze szanse

      Usuń
  11. Super zakupy. Jeśli dobrze słyszałam, to potem oddawali tę różnicę za korektor, jeśli masz jeszcze paragon, to warto wybrać się do Rossmanna. Mam tę paletę Wibo, nie jest może jakaś świetna, ale i tak przyjemnie się jej używa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to juz po ptakach bo paragon wyrzuciłam :( jak na moje potrzebny paletka z wibo daje rade

      Usuń
  12. Fajne zakupy ten róż ma świetną pigmentację i pewnie używałabym go też jako cień ;)) Tą ombre szminkę z Lovely też kupiłam i żałuję, nie dość, że kolory nie zgrane, źle to na ustach wygląda, do tego śmierdzi i smakuje chemicznie, okropność....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysl z cieniem jest fajny nie pomyslalam :) moja kredka z lovely jest ok nie smierdzi

      Usuń
  13. U mnie również kolejne opakowanie pudru Rimmel :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właściwie nie kupiłam nic, chcialam kupić jakiś korektor ale nie było nic w moim odcieniu ;/
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ale zawsze w podobnej cenie mozna cos w necie kupic

      Usuń
  15. Już tyle czasu nie byłam w Rossmannie że aż wstyd. :-/ Brak czasu.. Może i dobrze? Bo czasem jak wpadam w wir zakupów, szczególnie przy promocji to zapominam jaki był wyznaczony budżet na kosmetyczne przyjemności. :-D bardzo lubię kolorówkę Wibo. <3 Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej Masz więcej kasy w portfelu wibo ma bardzo fajne kosmetyki

      Usuń
  16. Do rozświetlacza i palety Modern przymierzałam się w każdy dzień promocji jednak u mnie były niedostępne od samego początku ....;/ Będę musiała kupić je w normalnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zakupu poczyniłaś! Wiele kosmetyków z Twojej gromadki znam, a moim absolutnym ulubieńcem jest nowy rozświetlacz Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się obkupilas! U mnie to były skromne zakupy w ostatnim dniu promocji ;) Wpadłam tylko po topy SH Insta Dri, po matujące Lovely i jedynie dwa lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lakierów w ogole nie kupilam bo nic mi nie potrzeba :)

      Usuń
  19. Fajny ten róż, ale faktycznie dość mocny ☺ ta ombre pomadka fajny pomysł Ale te kolory jakoś się różnią od tych na opakowaniu a szkoda 💖 palety super, teraz jest tyle fajnych i dobrych palet w drogeriach☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii można coś zawsze kupić ;-) I dobrze

      Usuń
  20. Ale cudowności ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny róż! Zaryzykowałabym, bo kolor ma naprawdę urzekający :]

    OdpowiedzUsuń
  22. o,paletka Neutral mi się podoba! bo wszyscy piszą tylko o Modern a mnie ona akurat średnio :)
    No i ten rozświetlacz Ombre muszę kupić,bo na promocji wykupili,ale i tak jest niedrogi więc zapoluję lada dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka neutral jest świetna rozświetlacz też polecam ;-)

      Usuń
  23. Obecnie używam tego PUDRY STAY MATTE - jest na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni raz byłam w rossmannie jakis rok temu :D Już nawet nie patrzę na te promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałam dopaść po promocji tą kredkę z Lovely ombre, niestety nigdzie nie mogę ich zastać w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że mogą być takie problemy, że rano coś jeszcze nie było w promocji.
    Mnie jakoś prawie zupełnie przeszła ochota na kupowanie kosmetyków :p Planuję najpierw wszystko na spokojnie posprzątać i ogarnąć.
    Kupiłam tylko jeden lakier na tej promocji w Rossmannie. Akurat potrzebowałam granatowego do paznokciowego wyzwania. Zresztą jak zobaczyłam tłumy, to wzięłam lakier i szybko do kasy :p
    Masz 4 podkłady w różnych kolorach i wszystkie Ci pasują? :o
    Spodobał mi się ten róż. Jak przejrzę swoje kosmetyki, to może będę potrzebowała nowego. Będę o nim pamiętać :p
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 4 podklady w roznych odcieniach bo rok temu jak nie interesowałam sie tam makijazem to nie wiedzialam jak sobie dobrac podklad teraz ten ciemniejszy uzywam w lato jak jestem opalona ;) Róż jest naprawde fajny

      Usuń
  27. A ja przegapiłam tę promocję w Rossmannie, ale to tym lepiej dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger