Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04

Witam grudniu, komu kawy w ten pochmurny dzień? Dzis mam dla Was dwa wspaniale lakiery od Bell, zapraszam do lektury.
Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04

Jak zobaczyłam te lakiery w szafie Bell w biedronce długo sie nie zastanawiałam nad kupnem. Uwielbiam brązy i nudziakowe kolory tak więc seria caffe latte idealnie trafia w moje gusta. Oba gagatki nie sprawiają problemów podczas malowania. Do pełnego krycia wystarcza tylko dwie cienkie warstwy, lakier wysycha w przyzwoitym tempie. Nie zostawia smug ani nie babluje. Pojemność 8g pędzelek spłaszczony wąski równo przycięty idealnie można podjechać nim pod skórki. Całość pokryłam SH Miracle Gel, ostatnio sie polubiłam z tym topem bardzo. Jak sie Wam spodobały lakiery można je kupić w biedronce za mniej niz 10zl. Dajcie znać w komentarzach jak sie podoba.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)


Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04
Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04
Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04
Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04
Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04
Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04

Bell Gel4D Caffe Latte 03 i 04


46 komentarzy:

  1. Właśnie testuje odżywkę z eveline 8w1 <3
    Pazurki śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jaśniejszy jest bardziej w moim stylu, ładny! A kawę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dobrze się nim maluje

      Usuń
  3. Bardzo ładne :) Moja siostra uwielbia takie kolorki, pokażę jej :) i chętnie bym się napiła tej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki śliczne, bardzo w moim stylu. Już bym leciała do szafy Bell, gdyby nie fakt, że mam zamiar zacząć przygodę z hybrydami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole nieco żywsze kolory:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale czasem trzeba trochę odmiany

      Usuń
  6. Bardzo ładne odcienie, ostatnio Bell pozytywnie zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory jednak ja jestem wierna hybrydom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, chyba mam jeden z nich

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują chociaż sama nie przepadam za takimi odcieniami u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja wybieram cafe latte w szklance ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja średnio lubię takie brązy czy nudziaki, więc tutaj by mi pasowały kolorowe stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  12. idę dzisiaj do swojej znajomej na paznokcie i właśnie zastanawiam się czy nie wybrać takich kolorów jak te u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką takich kolorów, ale ten jasny wyjątkowo wpada w oko :P Choć 2 dni temu wybrałam ciemno granatową hybrydę na paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam brązy :) Jestem tylko ciekawa dlaczego tam piszę 4D :P Haha, niedługo to producenci będą się ścigać i będzie 5D, 6D itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne te kolorki, też takie lubię.

    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że Bell stworzyło taką kolekcję. Kawowe kolory zawsze bardzo mi się podobały. Ten jasny wygląda całkiem ładnie i wydaje się być dobrze kryjący. To spory sukces przy takim odcieniu :)
    Oj wypiłabym taką kawę :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre krycie jasnego kolory to oczywiście duzy plus

      Usuń
  17. Fajne kolorki, nie dziwię się, że je kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dziwi mi ich zakup :D ekstra kolor! sama bym się z chęcią skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolorki ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne są, razem idealny duet tworzą;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię brązy i beże na paznokciach. Pewnie się skuszę na jakiś lakier z tej serii. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger