Sally Hansen Moisture Rehab

Witam kochani dziś przychodzę do Was z recenzją nowego preparatu do paznokci z Sally Hansen. Nie jest do zwykła odzywka do paznokci, jeśli jesteście ciekawe jak sie u mnie sprawdziła to zapraszam do czytania.
Sally Hansen Moisture Rehab

Uwielbiam testować nowości wiec jak ok miesiąc temu dostałam na insta wiadomość od SH o przesyłce bardzo sie ucieszyłam.  Moisture Rehab to odżywka intensywnie nawilżającą paznokcie dla bardzo suchych i odwodnionych paznokci.

Spraw aby Twoje paznokcie wyglądały zdrowo. Nałóż wieczorem odzywkę na niepomalowane paznokcie. Wmasuj ja delikatnie w skórki i płytkę paznokcia a rezultat zobaczysz od razy.

Jak sie u mnie sprawdziła? Problematyczne było oczywiście nie malowanie paznokci ale czego sie nie robi do testów. Moje paznokcie nie sa w jakimś strasznym stanie wiec i efekt końcowy tez nie jest spektakularny. Chociaż od jakiegoś czasu borykam sie z rozdwajaniem a moja zmora sa skórki. Preparat nakładałam codziennie przez 7 dni regularnie na noc, ma bardzo przyjemny zapach, taki świeży. Co ważne odzywka nie jest tłusta tak jak oliwka i szybko sie wchłania. Efekty widać po pierwszym użyciu na skorkach faktycznie. Paznokcie zyskały zdrowy wygląd i przestały sie tak rozdwajać, mogę je spokojnie zapuścić w końcu. No i zapach, jest bardzo przyjemny i świeży. Chociaż ostatnio lubuje sie w krótkich paznokciach jak nigdy. Preparat ma 10ml płaski szeroki i mięciutki pędzelek, którym przyjemnie mizia sie paznokcie. Strosuje  nadal ale juz na same skórki i nawet na lakier do paznokci. Jestem zadowolona i mogę Wam z czystym sumieniem polecić. Fakt iż dostałam produkt do testów od SH nie wpłynął na moja opinie. Znacie ta odzywkę? Dajcie znać w komentarzach. 


Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach
Sally Hansen Moisture Rehab
Sally Hansen Moisture Rehab
Sally Hansen Moisture Rehab
Sally Hansen Moisture Rehab
Sally Hansen Moisture Rehab
Sally Hansen Moisture Rehab
Sally Hansen Moisture Rehab


45 komentarzy:

  1. Bardzo przydałaby się moim paznokciom. Ostatnio mocno się rozdwajaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim paznokciom po hybrydach też by się przydała taka kuracja

      Usuń
  2. Hmmm, po opisie kojarzy mi się z Oriflame The One 5in1 Serum. Też taki żelik-galaretka, i podobnie ma działać wg założeń producenta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta odżywka. Uważam, że nawilżania pazurków nigdy dość ;) Ciekawa bardzo jestem jej składu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostałam opakowania oryginalnego a na stronie nie znalazłam :(

      Usuń
  4. Jaki świetny leżaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie poznałam tej nowości :)Jaką masz piękną płytkę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie widać efekty, ja ostatnio kupiłam odżywkę do skórek SH, mam nadzieję, że będzie tak samo dobra ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie do tej pory SH sie zawsze sprawdzał

      Usuń
  7. Masz cudowną, długą płytkę paznokcia, aż pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your photos :). As for the product, I haven't tried it yet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne paznokcie! Mam troszkę inną odżywkę z SH i wkrótce też o niej opowiem <3
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam cierpliwie :)

      Usuń
  10. Skąd wyczarowałaś taki mini leżaczek? Super wygląda!
    Czytałam dużo dobrych opinii o tej odżywce. Uwielbiam produkty, które nie są oleiste. Więc pewnie wypróbuję, jeśli będę o niej pamiętać. Mam plan pielęgnacji na kilka miesięcy.
    Fakt, ciężko nie malować przez dłuższy czas. Aż ręce świerzbią. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leżaczek z Tigera :D strasznie mi sie podoba odzywka sie sprawdza fakt ale minus w tym ze nie mozna malować paznokci hehe

      Usuń
  11. Nie znam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nowość ale polecam bo warto

      Usuń
  12. Opakowanie ma świetne :) Muszę się za nią rozejrzeć, taka odżywka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam, ale może to by fajna opcja nawet na jednej wieczór nałożyć po zdjęciu hybryd, a przed nałożeniem 😜

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej odżywki jeszcze nie miałam , ale stosuję Nail Rehab do paznokci , a do skórek Cuticle Rehab oczywiście od Sally Hansen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze sie przyjzeć bardziej tym produktom :)

      Usuń
  15. Nie miałam tej odżywki, ale generalnie moje paznokcie nie są jakieś wymagające ;) Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia przed, tak dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak odstawilam odzywke eveline 8w1 to paznokcie mi sie rozdwajaja

      Usuń
  16. Great post and product really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz ją widzę, ja też borykam się ze skórkami :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim skórkom przydałoby się coś takiego ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo już o niej czytałam i brzmi całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam lakierów z tej firmy, a co do odżywki to jak najbardziej do polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger