Catrice ICONails 01 All Pinklusive

Witam, dziś mam dla Was post tasiemiec, narobiłam mnóstwo zdjęć i nie wiedziałam które wybrać. Jeśli lubicie czerwone klasyczne lakiery zapraszam.
Catrice ICONails 01 All Pinklusive

Koło domu mam Drogerie Nature wiec niestety często w niej jestem. Niestety dla mojego portfela oczywiście :) Ostatnio pojawiła sie taka nowość od Catrice lakier ICONails, który ma utrzymać sie na naszych paznokciach do 7 dni. Czy u mnie sie sprawdził? Wiecie ze lubię zmieniać często lakier do paznokci ale specjalnie dla Was nosiłam manicure pięć dni. Czemu nie siedem? ponieważ wybraliśmy sie na basen i lakier juz nie wyglądał tak elegancko. Dodam jeszcze, że nie nałożyłam topu tylko odżywkę. Kolor jakich wiele ale to klasyka i zawsze mi sie podoba. Konsystencja średnio gęsta pigmentacja rewelacja wystarczy jedna warstwa u mnie widać dwie dla pewności. Pędzelek płaski i szeroki przycięty na pół okrągło tak jak lubię, Pojemność 10,5ml kosztuje ok 12zl w Naturze.  Z całym sercem polecam, nie farbuje skórek podczas zmywania. Znacie tą serie lakierów? koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
Catrice ICONails 01 All Pinklusive
 manicure po 5 dniach
Catrice ICONails 01 All Pinklusive

66 komentarzy:

  1. Kolor jest przepiękny. Uwielbiam takie na swoich paznokciach! <3
    MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  2. É uma gracinha de vidrinho, gostei da cor.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    Instagram | Twitter | Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się utrzymał i fajny kolorek ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięć dni to dobry wynik jak na moje paznokcie

      Usuń
  4. Niestety tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień to jednak czerwień, ja ostatnio też miałam czerwone, właśnie dzisiaj zmywałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny :) Jeszcze nie próbowałam tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką koloru czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich kolorów na swoich paznokciach, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie ale to kwestia gustu :)

      Usuń
  9. Ładny kolor, ale nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ! Wpadłam tu przypadkiem i zostaje na dłużej <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno nie miałam czerwonych paznokci:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja tez wiec tak mnie naszło hehe

      Usuń
  12. Ja też kupiłam m. in. właśnie ten kolor i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona tą nową odsłoną marki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ze jestes zadowolona tak jak ja :)

      Usuń
  13. Piękny kolor <3 Nie miałam jeszcze przyjemności z tą serią ... ;)A z fotkami mam to samo - też nigdy nie wiem, które wybrać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u Ciebie zawsze duzo fajnych fotek :)

      Usuń
  14. przepiękny klasyczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień. :-) Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odcień przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ton koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy30/6/17

    kolor bardzo fajny bo akurat czerwienie lubię najbardziej ale osobiście wolę efekt hybryd semilaca bo mogę się cieszyć takim efektem dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny! Nosiłabym na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwień jest nieśmiertelna, ponadczasowa i pasuje do wszystkiego ;) Ja własnie jestem na etapie poszukiwania tej jedynej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście mam kilku faworytów :)

      Usuń
  21. Uwielbiam takie odcienie na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Standardowe lakiery Catrice u mnie sprawdzają się niestety bardzo kiepsko, ale skoro ten wytrzymuje nawet 5 dni to koniecznie muszę go wypróbować. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zadowolona wiec szczerze polecam a kolor jest cudny

      Usuń
  23. Widzę, że po 5 dniach mani nadal dobrze się trzyma. Widać, że to już któryś dzień z rzędu, ale i tak da się jeszcze tak wyjść do ludzi :D Ja klasyczne czerwienie noszę raczej na stopach. U rąk trochę mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam czerwień na paznokciach

      Usuń
  24. Bardzo ładny, klasyczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śwetny odcień!
    Ps. Masz bardzo ladne imię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię taką klasykę, czerwień bardzo często u mnie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwień mam zawsze na paznokciach u stóp ;) U rąk też się czasem pojawia :D

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stopach to klasyka u mnie wszystkie odcienie czerwieni :D

      Usuń
  28. U mnie po 5 dniach nie bylo odrostu zadnego, ale kolorek piekny :)
    Dodaje od obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakier mnie zauroczył, jestem zakochana w czerwonych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez uwielbiam czerwien na paznokciach

      Usuń
  30. Ślicznie to wygląda! Specjalnie nałożyłaś odżywkę zamiast topu?
    Skoro pędzelek półokrągły, to może to coś dla mnie. :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger