Eveline MiniMax 412 Holografic

Witam, szykuje dla Wam z lakierowymi zakupami z ostatnioch dwoch miesiecy, mam nadzieje ze jesteście ciekawe co nakupowałam a troche tego jest. Tym czasem zapraszam na recenzje drugiego holosa z Eveline MiniMax.

Eveline MiniMax 412 Holografic

Jak juz wiece z poprzedniego postu z holo eveline klik klik efekt jest delikatny i subtelny. Numer 412 to ciemny róż, który bardzo łatwo sie rozprowadza na paznokciu, do krycia wystarcza dwie warstwy ale trzecia nadaje głębie koloru (co za mądre słowo) Pojemność 5ml, pędzelek mały o krotki ale dobrze sie nim pracuje. Lakier szybko schnie mimo trzech warstw, na zdjęciach bez top coatu. Bardzo łatwo sie zmywa, końcówki ścierają się średnio po trzech dniach w moim przypadku. Jestem zachwycona tym kolorem, szczególnie jak patrze na paznokcie w słońcu. pięknie się mienią. Można kupić w drogeriach Hebe i Blue albo w osiedlowych sklepikach  za 5-6zł. Zdjęcia w mniejszym lub większym słońcu, jak tylko znów będzie sprzyjająca podoba to porobię zdjęcia reszty holo. Jak Wam sie podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Eveline MiniMax 412 Holografic
Eveline MiniMax 412 Holografic
Eveline MiniMax 412 Holografic
Eveline MiniMax 412 Holografic
Eveline MiniMax 412 Holografic

22 komentarze:

  1. Mam słabość do holosów, mają w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nie mogę się oprzeć lakierom holograficznym:)
    Podziwiam wszystkie i ten też jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, chyba go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój kolor, ale u Ciebie wygląda fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest piękny! bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja ostatnio 413 pokazywałam, ten też śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam przypomiałas mi o nim :)

      Usuń
  8. Jejku przepiękny :) wiem, że się powtarzam ale lakiery z efektem holo są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie holo jest fajne i juz :)

      Usuń
  9. holo malinka! super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i jest śliczny! :)Zawsze świetnie się z nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba musze się przejść do Hebe popatrzeć za tymi lakierami, bo nie mam żadnego lakieru holografinczego a podoba mi się ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie bo to fajne lakiery :)

      Usuń
  12. piękny, uwielbiam holosie z eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger