Poniedziałki z Miyo Mini Drops 94 Dirty Friuts

Witam, tradycyjnie w poniedziałek pokaże Wam kolejny lakier Miyo  z moich zbiorów. Dirty Friuts to szarawy przybrudzony fiolet w kremowym wykończeniu.
Miyo Mini Drops 94 Dirty Friuts

Kolor trochę nie pasuje do aury wiosennej za oknem, paznokcie malowałam w piątek. Lakier jest iście kremowy, idealnie sie rozprowadza na paznokciach, konsystencja idealna, nie za rzadka nie za gęsta. Kolor bardzo przyjemny, szary mocno przybrudzony fiolet. Pędzelek ktotki i mały, pojemność 8ml w cenie od 3 do 5zł. Jeśli chodzi o trwałość to nosiłam go przez 3 dni po czym zmyłam bo lubie często zmieniać kolory na paznokciach. Co do zmywania tez nie było większych problemów, nie barwi płytki ani skorek. Jestem zadowolona i polecam serdecznie. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o takim szaraczku.

Miyo Mini Drops 94 Dirty Friuts
Miyo Mini Drops 94 Dirty Friuts
Miyo Mini Drops 94 Dirty Friuts

9 komentarzy:

  1. Simply perfect! Love this color! Gorgeous for the hands ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny! Całkiem odmienny od pogody za oknem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę smutny, ale sama czasem nosze takie odcienie ;) Mam bardzo podobny z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieco przypomina mi Punk rock od Rimmela, ale tamten jest nieco ciemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolor idealny na jesień i początkową zimę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger