Wibo Celebrity Nails nr 8 Mint Project

Witam, zgodnie z obietnicą dziś prezentuje drugi moj lakier z Wibo z nowej serii Celebrity Nails. Teraz mięta ze złotym schimmerem. Zapraszam

Wibo Celebrity Nails nr 8 Mint Project

Miałam wziąć na probe jeden lakier ale uwielbiam miętowe kolory wiec i na ten sie pokusiłam. Kolor jest fajny i innym od tych co mam bo zawiera złoty schimmer. Drobinek wcale mało nie jest i fajnie sie mienia w słońcu. Jeśli chodzi o malowanie nim paznokci to podobnie jak wczorajszy cukierkowy róż (klik). Konsystencja gęstwa i smuży strasznie pierwsza warstwa, do pełnego krycia bez smug musimy dać trzy warstwy lub dwie grubsze. Pędzelek cienki, pojemność 8,5ml w cenie 6,20zl. Podobają mi sie buteleczki a szczególnie nakrętka  w kolorze lakieru. Prawie każda lakieromaniaczka to doceni bo łatwo w szufladach czy pudelkach znaleźć konkretny lakier. Podsumowujac, fajny kolor ale  z jakościa tak sobie, chyba spodziewałam sie czegoś lepszego. Cała seria Express Growth jest lepsza jakościowo. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

w słońcu
Wibo Celebrity Nails nr 8 Mint Project
Wibo Celebrity Nails nr 8 Mint Project
Wibo Celebrity Nails nr 8 Mint Project

36 komentarzy:

  1. Ładna ta miętka :) Ja mam najciemniejszy z tych miętowo - niebieskich i krycie chyba jest trochę lepsze. Fajnie wyglądają, ale ja chyba pozostanę przy dwóch i poczekam na Candy Shop, które bardziej mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na nie czekam i sie doczekać nie mogę

      Usuń
  2. Ładny kolorek i ten shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, fajnie, że ma te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już 2 miętki w swojej kolekcji, ale ta jest cudowna przez te delikatne drobinki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ma śliczny taki wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki numerek i nazwa samego koloru? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w tytule :) nr 8 mint project

      Usuń
    2. Ale ze mnie tępaczek ;))

      Usuń
  7. lakier jest przepiękny :) kocham miętę, a takiej z drobinkami nie mam jeszcze w swojej kolekcji, więc z chęcią się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego go kupiłam :D

      Usuń
    2. oj tam :P tez moje zgapienie bo z reguly pisze nazwe i numer jeszcze w poscie :)

      Usuń
  8. oo, mam jaśniejszą mięte z tej serii, ale po ten chyba skoczę do Rossmana w weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, szkoda że to wibo ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest piękny, shimmer tylko dodaje mu uroku:). Ja mam jaśniejszy odcień, a wczoraj oglądałam w Rosmannie właśnie tę miętkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. wdziałam go na żywo i jakoś mnie nie powalił, choć kolor piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor fajny i to wszystko w gruncie rzeczy

      Usuń
  12. Drobinki dodały mu trochę uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosenny kolor;) jednak dla mnie zbyt zielony

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, całkiem przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piękny :) muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozwoliłam sobie udostępnić Twój post na swoim twitterze :) niech dotrze do większej liczby odbiorców :) powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, chociaz nie mam twittera :)

      Usuń
  17. coś czuję że będzie mój - uwielbiam miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie się mieni, w sam raz na wiosnę :) Lubię te lakiery wibo, jakość w stosunku do ceny jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. moją uwagę przykuł nr 7, ale patrząc na recenzje to się muszę mocno zastanowić, albo przynajmniej poczekać na jakąś promocję :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i bardzo lubię , kolory świetne, letnie..ale dużo lepszej jakości są lakiery z essence. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger