Flomar Miracle Colors U16

Witam, ostatnio zaopatrzyłam sie w kilka lakieró firmy Flomar i dzis pokaże Wam jeden z nich. W zeszłym tygodniu było dużo słońca co zaowocowało zdjęciami w słoneczku przy oknie.

Flomar Miracle Colors U16

Od producenta:

Blask, kremowa konsystencja oraz perłowe kolory nadają
atrakcyjny wygląd jednocześnie tworząc trójwymiarowy efekt
dający głębi, zapewniają intensywny blask, idealne pokrycie
oraz długotrwałość

 
Flomar Miracle Colors U16 kupiłam na wyprzedaży blogowej u Diunay, bardzo podoba mi sie ten lakier. To jedna z pierwszych buteleczek tej firmy u mnie. Nie wiem jak u Was ale u mnie lakier jest fioletowy na kompie, często bywa ze fiolety wychodzą na zdjęciach na niebieskie. Kolor  jest po prosty piękny, mieni sie od różu, fiolet az po bordo w zależności od światła. Wygląda jak brokat a w rzeczywistości to mieniąca sie mgiełka, nałożyłam ja na fioletowy rich color  z GR ponieważ lakier w sam w sobie nie kryje dobrze nawet przy trzech warstwach. Solo wyglada bardziej różowo. Wysycha do poł matu, na zdjęciach z topem. Bardzo szybko schnie. Pędzelek cienki i strasznie długa rączka, ogólnie podobają  mi sie bardzo buteleczki tej firmy, sa takie nietypowe i przyciągają moj wzrok. Cena tez jest atrakcyjna, na stoisku firmowym lakiery kosztują ok 8-13zl wiec bardzo przystępnie. Pojemność 10ml w cenie 7.50zl ze strony flomar.com. Jeśli chodzi o zmywanie nie ma najmniejszego problemu, nie barwi skorek i schodzi bezproblemowo nie brudzać palcy. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Flomar Miracle Colors U16
Flomar Miracle Colors U16
Flomar Miracle Colors U16

19 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda na tym GR :) Przyjemny, mam podobny odcień z flormaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jeden lakier z tej serii :)

      Usuń
  2. bardzo fajny :-) lubię ich lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zaskoczona jakościa :)

      Usuń
  3. bardzo fajny jest - taki kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, super lakier, lubię takie kosmiczne dziwadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt na prawdę wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna mgiełka :) ale w sumie w sumie szkoda, że sam nie kryje

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny odcień. Chociaż ja wolę bardziej pastelowe i matowe kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny kolorek i pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest przepiekny, no i te refleksy...cudne. Dlaczego wydaje mi sie, ze w Polsce mamy wiecej 'roznorodnych' marek lakierow do wyboru...tutaj w UK sa tylko te znane- czuje zdecydowany niedosyt lakierowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wygląda bosko :) Mam jeden lakier z Flormar, ale odcień niestety kompletnie nie przypadł mi do gustu :( Nie przepadam za zgniłą zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger