Flomar Miracle Colors U16

Witam, ostatnio zaopatrzyłam sie w kilka lakieró firmy Flomar i dzis pokaże Wam jeden z nich. W zeszłym tygodniu było dużo słońca co zaowocowało zdjęciami w słoneczku przy oknie.

Flomar Miracle Colors U16

Od producenta:

Blask, kremowa konsystencja oraz perłowe kolory nadają
atrakcyjny wygląd jednocześnie tworząc trójwymiarowy efekt
dający głębi, zapewniają intensywny blask, idealne pokrycie
oraz długotrwałość

 
Flomar Miracle Colors U16 kupiłam na wyprzedaży blogowej u Diunay, bardzo podoba mi sie ten lakier. To jedna z pierwszych buteleczek tej firmy u mnie. Nie wiem jak u Was ale u mnie lakier jest fioletowy na kompie, często bywa ze fiolety wychodzą na zdjęciach na niebieskie. Kolor  jest po prosty piękny, mieni sie od różu, fiolet az po bordo w zależności od światła. Wygląda jak brokat a w rzeczywistości to mieniąca sie mgiełka, nałożyłam ja na fioletowy rich color  z GR ponieważ lakier w sam w sobie nie kryje dobrze nawet przy trzech warstwach. Solo wyglada bardziej różowo. Wysycha do poł matu, na zdjęciach z topem. Bardzo szybko schnie. Pędzelek cienki i strasznie długa rączka, ogólnie podobają  mi sie bardzo buteleczki tej firmy, sa takie nietypowe i przyciągają moj wzrok. Cena tez jest atrakcyjna, na stoisku firmowym lakiery kosztują ok 8-13zl wiec bardzo przystępnie. Pojemność 10ml w cenie 7.50zl ze strony flomar.com. Jeśli chodzi o zmywanie nie ma najmniejszego problemu, nie barwi skorek i schodzi bezproblemowo nie brudzać palcy. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Flomar Miracle Colors U16
Flomar Miracle Colors U16
Flomar Miracle Colors U16

19 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda na tym GR :) Przyjemny, mam podobny odcień z flormaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jeden lakier z tej serii :)

      Usuń
  2. bardzo fajny :-) lubię ich lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zaskoczona jakościa :)

      Usuń
  3. bardzo fajny jest - taki kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, super lakier, lubię takie kosmiczne dziwadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt na prawdę wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna mgiełka :) ale w sumie w sumie szkoda, że sam nie kryje

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny odcień. Chociaż ja wolę bardziej pastelowe i matowe kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny kolorek i pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest przepiekny, no i te refleksy...cudne. Dlaczego wydaje mi sie, ze w Polsce mamy wiecej 'roznorodnych' marek lakierow do wyboru...tutaj w UK sa tylko te znane- czuje zdecydowany niedosyt lakierowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wygląda bosko :) Mam jeden lakier z Flormar, ale odcień niestety kompletnie nie przypadł mi do gustu :( Nie przepadam za zgniłą zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger