Poniedziałki z Miyo Mini Drops 116 Siesta

Witam Was gorąco w ten słoneczny poniedziałek. Tradycyjnie juz przedstawie lakier Miyo z serii mini dros, dziś zgaszony błękit o nazwie siesta. Szkoda ze ja w domu nie mam siesty ;)

Miyo Mini Drops 116 Siesta

Ten kolor przypomina mi kolor nieba w słoneczne dni, rozbielony błękit. Bardzo przyjemny kolorek. Z góry przepraszam za nierówne paznokcie, środkowy mi sie złamał :/ i nie wiem czemu zrobił sie matowy. Lakier niestety nie zachwyca kryciem jak kolorem, nałożyłam trzy warstwy żeby uzyskać taki efekt ale myślę że warto. Pojemność 7ml w cenie ok 4,50zł, pędzelek mały i wąski, konsystencja rzadkawa ale nie zalewa skórek. Na koniec aby nie było tak nudno położyłam top Life 21, znacznie ożywił pastelową sieste. Uwielbiam te czarno-białe kropeczki. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.
Miyo Mini Drops 116 Siesta

 Miyo Mini Drops 116 Siesta
 Miyo Mini Drops 116 Siesta

30 komentarzy:

  1. Chyba muszę go poszukać w sklepach, idealnie będzie mi pasować do butów <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to idealny powód aby kupić nowy lakier :D

      Usuń
  2. Ładne, niebieskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze lakierów z Miyo, świetnie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten top coat! Urocze te drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz tymi lakierami, muszę w końcu je poszukać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wniosek jest jeden - Miyo ma w swoim asortymencie mnóstwo świetnych kolorów. Ten też jest bardzo ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! są lepsze i gorsze ale jest duzy wybór

      Usuń
  7. Fajny, taki delikatny ten odcień, a top mam i muszę go w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. błękit jak i top są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny błękit, szkoda, że słabo kryje :( fajny maczek!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczny ten niebieski ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor bardzo ładny i z topem super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się bez bicia,że jeszcze nigdy nie miałam żadnego lakieru z tej firmy,ale coraz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Ten top jest idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny odcień pasteli dokładnie taki jak lubię a z tym topem wygląda doskonale :) Ten top niesamowicie dobrze łączy się z różnymi lakierami bazowymi - muszę go dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super błękit: uwielbiam takie,,,a ten topper jest świetny, też taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się zarówno solo, jak i z topem, cudny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek z Miyo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne drobinki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam błękity, ten też jest super, tylko szkoda,że potrzebuje aż trzech warstw..
    a top jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger