Golden Rose Galaxy 29 i Flomar Matte M17

Witam, jeśli spodobał sie Wam wczorajszy neonowy róż (a po statystykach widzę ze tak) to zapraszam dziś na połączenie wczorajszego różu z GR Galaxy 29. Wyszło całkiem fajnie.

Golden Rose Galaxy 29 i Flomar Matte M17

Wczorajszy neonowy róż pociągnęłam topem galaxy i już trochę mniej wali po oczach ^^ nie mniej jednak nadal ma moc. Galaxy 29 opisywałam w tym poście juz klik klik więc nie będę sie o nim rozpisywać ale dodam tylko ze gdyby nie było w nim ciętej foli byłby fajniejszy dla mnie. Top tworzy fajny nieład, śmietnik na paznokciach. Najchętniej nakładałabym go na każdy lakier bo do wszystkich pasuje. Najbardziej lubię w nim to, że ma duuużo drobinek i nie trzeba ich łowić. A Wam jak sie podoba takie połączenie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach i mam nadzieje ze u Was tez taka słoneczna pogoda jak w Warszawie :)

Golden Rose Galaxy 29 i Flomar Matte M17
Golden Rose Galaxy 29 i Flomar Matte M17

17 komentarzy:

  1. Całkiem całkiem, ale denerwowałyby mnie nierówno rozłożone drobinki tego toppera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wiekszości topow nie równo sie rozkładają drobinki

      Usuń
  2. Jakoś nie przekonał mnie ten topper, lecz róż jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę śmietnik, ale mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery Galaxy totalnie mi się nie podobają, tak jak napisała KasiaPL śmietnik taki z nich, no ale nie potępiam, bo słyszałam, że wiele osób bardzo je lubi :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie wygląda, jednak akurat ten neon bardziej przypadł mi do gustu solo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajnie się prezentuje ten Galaxy na neonowej bazie:) Ale ja unikam już tej serii, wg mnie była średnio udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z tego topu tak naprawdę zadowolona reszta średnia dla mnie :)

      Usuń
  7. Wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, ale sam bardziej mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A fakt sa gusta i gusciki, wiem ze te topy zrobily szal, a pozniej duzo pojawialo sie na wyprzedazach na blogach, Co mysle ja? Nie ze smietnik, no proszeee, dla mnie ten top to taka dobra impreza, filmowa taka, confetti wstazki, i tak dalej :) Fajne polaczenie! :) A bo ja tak nie na biezaco z tymi topperami od GR, ale da sie pokryc nim cala plytke?
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co sie orientuje to wszystkie kryją :)

      Usuń
  10. Drugi dzień z flormarem i rewelacja jak on pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger