Flomar Wet Look Wl04

Witam, pozostając w temacie lakierów flomar, pokaże Wam  piękny jasny fiolet, którym malowałam paznokcie w poniedziałek a zmyłam dziś bo mi sie juz znudziło.

Flomar Wet Look Wl04




Flomar Wet Look to seria lakierów które daja "mokry wygląd", po prostu lustrzany blask. Faktycznie coś w tym jest, nie użyłam żadnego topu a paznokcie nie straciły połysku przez cztery dni. Kolor jest cudowny! Juz dawno nie miałam tak pięknego lawendowo-pastelowego fioletu, który nie jest siny.  Lakier ma kremową konsystencje, dobrze sie rozprowadza, jest średnio rzadki. Dobrze kryje po dwóch cienkich warstwach. Szybko schnie, pędzelek płaski i szeroki jak w rich color z GR. Ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu. Pojemność 11ml w cenie 12zł. W skład całej serii wchodzi jeszcze kilka kolorów, lakiery można kupic na stronie producenta lub stacjonarnie np  w Warszawie w CH Promenada. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Flomar Wet Look Wl04
Flomar Wet Look Wl04
Flomar Wet Look Wl04


29 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie że sie podoba ;)

      Usuń
  2. Piękny jest ten kolor! Mam podobny odcień z Kiko i jest chyba moim ulubionym kolorem lakieru :)
    Z Flomarem nie miałam jeszcze do czynienia, ale ta 'mokra' seria prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i delikatny, choć ja wolę lekko mocniejsze fioleciki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie takie i takie :) byle nie sine

      Usuń
  4. Faktycznie, fajnie się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczniutki :) lubie takie kremowe lakiery, bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor i jaki połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest piękny, uwielbiam takie.odcienie.fioletu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakieś zaćmienie umysłu miałam chwilowe, ponieważ chciałam zapytać, dlaczego nie ma miyo...
    ... przecież dziś nie poniedziałek:)
    Kolor fajny, i tylko dwie warstwy do pełnego krycia. Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miyo było w poniedzialek :) hehe zdaża sie

      Usuń
  11. Kochana kusicielko próbowałam właśnie znaleźć stoisko w Poznaniu ale hmm nie znalazłam :( zostaje sklep internetowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie maja z tego co kojaze takie same ceny co na stoisku tylko za przesylke trzeba płacic

      Usuń
  12. It looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny. uwielbiam fiolety. Ja obecnie używam fioletu z Rimmela i jest super.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger