Flomar Wet Look Wl04

Witam, pozostając w temacie lakierów flomar, pokaże Wam  piękny jasny fiolet, którym malowałam paznokcie w poniedziałek a zmyłam dziś bo mi sie juz znudziło.

Flomar Wet Look Wl04




Flomar Wet Look to seria lakierów które daja "mokry wygląd", po prostu lustrzany blask. Faktycznie coś w tym jest, nie użyłam żadnego topu a paznokcie nie straciły połysku przez cztery dni. Kolor jest cudowny! Juz dawno nie miałam tak pięknego lawendowo-pastelowego fioletu, który nie jest siny.  Lakier ma kremową konsystencje, dobrze sie rozprowadza, jest średnio rzadki. Dobrze kryje po dwóch cienkich warstwach. Szybko schnie, pędzelek płaski i szeroki jak w rich color z GR. Ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu. Pojemność 11ml w cenie 12zł. W skład całej serii wchodzi jeszcze kilka kolorów, lakiery można kupic na stronie producenta lub stacjonarnie np  w Warszawie w CH Promenada. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Flomar Wet Look Wl04
Flomar Wet Look Wl04
Flomar Wet Look Wl04


29 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie że sie podoba ;)

      Usuń
  2. Piękny jest ten kolor! Mam podobny odcień z Kiko i jest chyba moim ulubionym kolorem lakieru :)
    Z Flomarem nie miałam jeszcze do czynienia, ale ta 'mokra' seria prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i delikatny, choć ja wolę lekko mocniejsze fioleciki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie takie i takie :) byle nie sine

      Usuń
  4. Faktycznie, fajnie się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczniutki :) lubie takie kremowe lakiery, bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor i jaki połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest piękny, uwielbiam takie.odcienie.fioletu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakieś zaćmienie umysłu miałam chwilowe, ponieważ chciałam zapytać, dlaczego nie ma miyo...
    ... przecież dziś nie poniedziałek:)
    Kolor fajny, i tylko dwie warstwy do pełnego krycia. Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miyo było w poniedzialek :) hehe zdaża sie

      Usuń
  11. Kochana kusicielko próbowałam właśnie znaleźć stoisko w Poznaniu ale hmm nie znalazłam :( zostaje sklep internetowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie maja z tego co kojaze takie same ceny co na stoisku tylko za przesylke trzeba płacic

      Usuń
  12. It looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny. uwielbiam fiolety. Ja obecnie używam fioletu z Rimmela i jest super.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger