Niebieski mix z użyciem GR Rich Color 16, Life 41 i Safari

Witam, dziś taki piękny słoneczny dzień że aż wzięłam sie za mycie okien w końcu :) Takie małe przed świąteczke porządki. Z tego wszystkiego w końcu mam jasno w domu i dobre zdjecia będą wychodzic tylko połamalam na razie paznokcie :/ Ale nic straconego, pare dni temu zmalowałam sobie o to taki mix granatowy.

Niebieski mix z użyciem GR Rich Color 16, Life 41 i Safari

Dzisiaj mało wiosenne mani. Chwilowo znudziło mi sie malowanie jednolitym kolorem paznokci a i przy okazji nie miałam pomysłu na topper z Life 41, to powstał taki mix. Nosiłam to mani przez 3 dni i dobrze sie z tym czułam. Pierwszy raz użyłam białego lakieru z Safari i jestem zadowolona, jest dość gęsty ale dobrze sie nakłada i fajnie kryje, za 2zł rewelacja! Na wskazującym i serdecznym nałożyłam jedna warstwę golden rose rich color 16, w poprzednim poście juz pisałam ze naszło mnie na granat ^^ Glitter z Life jest bardzo przyjemny, ma fajny kolor, momentami wpada w chabrowy odcień. Na zdjeciach widzicie jedna warstwe, jak ktos lubi można dać dwie, będzie więcej heksów. Dobrze sie nakłada i kosztuje ok 5zł z Super Pharm. Całość pokryłam topem z Color Club. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Niebieski mix z użyciem GR Rich Color 16, Life 41 i Safari
Niebieski mix z użyciem GR Rich Color 16, Life 41 i Safari

29 komentarzy:

  1. Fajna kombinacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się właśnie nad kupnem większej ilości lakierów Golden Rose. Niestety najpierw muszę doprowadzić do poprawienia kondycji moich pazurków :(
    Przez nieszczęsną odżywkę 8 w 1 Eveline moje paznokcie się rozdawają i są strasznie słabe:( Możesz znasz jakąś inną odżywkę, która poprawiła by wygląd moich paznokci :(

    Zapraszam do siebie http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama teraz używam diamentowej z eveline ale złota z Sally Hansem zawsze dobrze mi służy i moge polecic

      Usuń
  3. ładnie, zdobienie takie subtelne i eleganckie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie zestawienia - jak dla mnie bomba! ;-)
    a co do koloru to u mnie z kolei ostatnio bardzo na niebieskości wzięło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale nie nudne :) Podoba mi się taka kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top jest świetne, w ogóle.zestawienie kolorów bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że u ciebie ostatnio królują odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mnie naszło na niebieskie paznokcie ostatnio :)

      Usuń
  10. Biel i granat w takim zestawieniu prezentują się cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny mix ;) GR bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna biel jak na tak tani lakier jakim jest safari, no i świetnie komponuje się z brokatem od Life :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nawet jak go szlag trafi za jakiś czas to nie bedzie szkoda 2 zł :)

      Usuń
  13. Mam bardzo podobny brokat z angielskiej firmy. Dobrze wiedzieć, że można go też dostać w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. White looks great with blue! Makes me think of sea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wygląda top na białym lakierze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger