Wibo Candy Shop nr 1

Witam, w końcu pojawiły sie nowe cukierkowe piaski Wibo w Rossmannie. Czekałam na nie cały miesiąc i mam juz trzy bo czwartego w moim sklepie brak.

Wibo Candy Shop nr 1

Cała seria składa sie z czterech cukierkowych, jak pisze producent, kolorów.


Na szczęście dla mojego portfela sa tylko 4, kosztuja po 6,20zł. Mam pierwsze trzy, łososiowy, landrynkowy i barbiowy róż. Ostatni wyglada na zdjęciu na fiolet ale zdjecie przekłamuje jak widac.

Dzisiaj przygotowałam dla Was piasek nr 1. Jest to łososiowy, pastelowy kolor, który w słońcu wpada trochę w brzoskwinkę. Jest piękny tyle Wam powiem, jestem zachwycona, tak długo je wypatrywałam i nie żałuje ze je mam. Brakuje mi tylko mięty w tej kolekcji. Pojemność buteleczki 8,5ml, pędzelek jak to w Wibo, trochę spłaszczony. Do pełnego krycia wystarcza dwie warstwy, które szybko schną, faktura jest iście piaskowa, chropowata ale nie haczy. Warto dodać, że te piaski sa całkowicie matowe i kremowe, bez brokatów i schimmerów. Ze zmywaniem nie ma większego problemu, nie wiem jak z trwałością bo wczoraj kupiłam i dziś mam numer 3 na paznokciach wiec spodziewajcie sie jutro notki. Podzielacie moj entuzjazm i zachwyt? Wiem że wiele z Was wiesza psy na Wibo za akcje z ambasadorkami, mnie to nie dotyczy a chęć posiadania nowości jest silniejsza. Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Przy okazji zapraszam na mojego facebookainstagrama bo tam pojawiają sie nowości jako pierwsze :)
Wibo Candy Shop nr 1
Wibo Candy Shop nr 1
 w słońcu
Wibo Candy Shop nr 1

43 komentarze:

  1. Mam go i bardzo lubię tak jak Ty. U mnie się długo trzymał:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i ja go pewnie trochę ponoszę :)

      Usuń
  2. Szkoda,że w moim Rossmanie jeszcze go nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor, ale ja jednak bardzo wolę lekko brokatowe wykończenie piasków, dlatego raczej się nie skuszę na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sie długo nie mogłam przekonac do piaskow bez brokatów ale zmienilam zdanie :)

      Usuń
  4. Wibo szaleje z tymi nowościami :D i dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dobrze dla mojego portfela :P

      Usuń
  5. Kolor śliczny, ale tego nie kupię - jest taki sam jak GR Holiday 66 ;) mam te dwa ostatnie numerki, chciałam numer 2 jeszcze, ale nie była ;p szybko znikają z półek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam GR Holiday ale mam wibo ^^

      Usuń
  6. Taaak jest śliczny :D Kupiłam wszystkie i do tego jeszcze te satynowe Lovely - łącznie 6 i nie mogę się zdecydować, który pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzis nie moglam sie zdecydowac tak samo jak ty :D ale 6 jeszcze nie mam ^^

      Usuń
  7. Ale boskie kolorki,kurcze dawno już nie sprawiłam sobie lakieru muszę w końcu przetestować te piaskowe cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuś ale boskiii - muszę pędzić i kupić te cudeńka ale znając życie w moim Rossie nie będzie kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj bo pewnie wykorzystasz to fajnego mani u siebie :)

      Usuń
  9. śliczny! muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to są piaski? a dzisiaj stałam i gapiłam się na nie i niewierze, że nie doczytałam, że są to piaski :/ jutro lece po nie bo kolorki piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ich jeszcze nie widziałam w Rossmannie, az się boje teraz tam chodzić z obawy, ze coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień jest piękny, ale faktura piasku/betonu do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne ale jeszcze się z nimi nie spotkałam u mnie będę na nie polować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, jeden z ładniejszych. Kiedy już pójdę do Rossmanna to nie wiem, na który się zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dwóch dni jestem w moich dwóch rossmannach i w żadnym jeszcze nie widziałam nowych kolekcji:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda prześlicznie, w moim Rossmannie jeszcze ich nie ma, ale może w końcu się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro biegnę do Rossmanna! Wibo pozytywnie zaskakuje nowościami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda cudnie alee chyba jednak mam już zbyt dużo piasków w kolekcji :) Aktualnie jestem w fazie przemyślanych zakupów lakierowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez robie przemyślane zakupy, a te lakiery chciałam od miesiaca i nic wiecej nie kupiłam :)

      Usuń
  19. Kojarzy mi się z Golden Rose Holiday 66 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam GR ale wyglada identycznie :)

      Usuń
  20. Podoba mi się, zastanawiam się nad kupnem dwóch pierwszych :) Chociaż miałam dać sobie już spokój z lakierami, bo ich ilość w moim zbiorze jest za dużo za duża :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski kolor! Bardzo mi się podoba! Uwielbiam takie odcienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam już taki odpowiednik kolorystyczny z Golden Rose więc nie planuję zakupu tej sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc to sama nie wiem na który/które z nich się zdecydować ;-) Te kolory wypuścili trochę takie pospolite i muszę dobrze się przypatrzeć swojemu zbiorowi, żebym sobie przypadkiem koloru nie zdublowała ;-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się na nie czaiłam...
    ... dziś był już tylko róż (nie mój kolor niestety) ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajny. Chyba mam podobny z China Glaze, tak mi się coś wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny! Też bym chciała taką fajną, piaskową miętkę. Ten kolor pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger