Life 24 w połączeniu z GR Rich Color 26

Witam prawie świąteczkie. Bardzo lubie fiolety i dzis chcę Wam pokazać jak fajnie wyszedł mi lakier Life z fioletowym GR.

Life 24 w połączeniu z GR Rich Color 26

Moja teściowa jak zobaczyła moje paznokcie w czwartek powiedziała ze wyglądają jak przepiórcze jajka :D wieć idelanie trafiłam w klimat świąt. Life kupiłam jakis czas temu w Superpharm w cenie ok 5zł ale jakos nie mialam na niego weny, pozniej zobaczyłam w necie ze strasznie słabo kryje to sie wkurzyłam. W GR kupiłam fajny średni fiolet, ktory moim zdaniem idelanie sie komponuje w tymi kropkami. Tak wiec zamiast czterech warstw life mam jedna warstwe rich color 26 i dwie warstwy kropeczek life plus top coat. Druga warstwa nieco rozjaśniła fioler gr. Całość ogolnie wychodzi gładko i nie haczy ale ja lubie idelanie gładnie paznokcie. Sam lakier life to nic innego jak różnej wielkości plastry miodu zatopione w jasnej fioletowej bazie. Lakier jest średniej gęstości i ma mały pędzelek, pojemność 5,5ml. Jak sie Wam? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka i instagrama tam pojawiają sie nowości najwcześniej.

Żywe Wam również zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych

Life 24 w połączeniu z GR Rich Color 26
Life 24 w połączeniu z GR Rich Color 26
Life 24 w połączeniu z GR Rich Color 26

29 komentarzy:

  1. śliczny lakier ;) żałuję że u mnie jeszcze nie otworzyli superpharmy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze jakis inny top daje podobny efekt?

      Usuń
  2. Pięknie wygląda ! :) Pozdrawiam :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No ślicznie się prezentuje - genialne połączenie kolorystyczne, faktycznie niczym przepiórcze jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy top ;-) Fajne połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z tej serii za efekt, ale niestety krycie i czas schnięcia pozostawiają wiele do życzenia :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas wysychania to duzy minus tych lakierów :/

      Usuń
  6. Gdzieś już widziałam ten top i bardzo mi się spodobał: ) Chyba muszę polecieć do Superpharmu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam czarno biały top z tej firmy i te drobinki właśnie kojarzą mi się z jajkami ;)
    Wzajemnie Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i znowu fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny ten top! Super polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jagodowy koktajl :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten life, oglądałam go kiedyś i nie kupiłam w końcu... a może powinnam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie połączenia, nie ma duzo roboty a zawsze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger