Eveline MiniMax 413 Holografic

Witam, dzis pokaże Wam mój ulubiony holo z Eveline. To moj pierwszy holos i do dzis go uwielbiam.
Eveline MiniMax 413 Holografic

Eveline MiniMax 413 Holografic to piękny śliwkowy fiolet. Bardzo go lubie, kryje najlepiej ze wszystkich ktore posiadam. Uwielbiam jego kolor i te mieniące sie drobinki. Za zdjęciach bez topu. Pojemność 5ml w cenie ok 5zł, pędzelek krotki ale wygodny. Kryje po dwóch warstwach, nie smuży i nie bąbluje. Szybko schnie i łatwo sie zmywa nie farbując skórek i paznokci, lakier idealny? Ja jestem nim zachwycona a wy? Koniecznie dajcie znac w komentarzach jak sie Wam podoba.

Eveline MiniMax 413 Holografic
Eveline MiniMax 413 Holografic

28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery tej firmy, a Twój kolor paznokci jest naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam strasznie dużo lakierów tej firmy a to o czymś świadczy ;)

      Usuń
  2. ale ma holo drobinek! śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudny, też go bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek na paznokciach prezentuje się super, koniecznie muszę się rozejrzeć za tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudo, które widzę u Ciebie :) Kolor z tymi holo drobinkami to idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny holoś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drobinki wyglądają ślicznie, choć mi się ten kolor kojarzy raczej z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sobie dzisiaj dwa lakiery z tej serii - w Rossmannie mają teraz "cenę na do widzenia" i są po 2,99 ;-) W sumie mam ich już trzy - całkiem fajne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go - jejku w końcu coś mam :DD jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. w końcu mamy te same lakiery :)

      Usuń
  10. super pazurki. :)
    wpadniesz? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie lubię holograficzne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam juz w koncu swojego holosika :) Twoj jest cudny :) baardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger