Poniedziałki z Miyo Mini Drops Sweet Carrot 165

Witam serdecznie w poniedziałek, dzisiaj przybywam do Was ze słodka marchewką ;) Kolejny lakier z kolekcji wiosna-lato od Miyo. Zapraszam na dalszą część postu.

Poniedziałki z Miyo Mini Drops Sweet Carrot 165

Lakier ma dość ciekawy kolor, jest to czerwień z domieszka pomarańczy, zależnie od światła paznokcie wpadają w pomarańcz lub czerwień. Kolor z rzeczywistości jest żywszy. Bardzo mi sie spodobał, wykończenie ma kremowe, kryje po dwoch cienkich warstwach, szybko schnie. Na zdjęciu bez topu, tylko serdeczny i kciuk pociągnęłam Color Club ze względu na naklejki. Pojemność 7ml w cenie 3-5zł. Pędzelek mały i wąski al wygodny. Jak dla mnie kolor iście wiosenny, lubie takie odcienie na paznokciach, myśle, ze opalonych stopach wygladał by fantastycznie. Bardzo mi sie spodobały naklejki z suwaczkami. Jak sie Wam podoba Sweet Carrot? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


Fakt iż dostałam lakier od firmy Miyo w ramach współpracy nie wpływa na moja ocenę. 

 
Zapraszam również na mojego facebooka i instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Sweet Carrot 165
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Sweet Carrot 165
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Sweet Carrot 165
 Poniedziałki z Miyo Mini Drops Sweet Carrot 165
 

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jestem jakaś dziwna, ale ostatnio nie lubię malować paznokci na czerwono. Pewnie za jakiś czas mi przejdzie... Mam nadzieje. /P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marchewkowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że masz stempelki na paznokciach a to naklejki :D Bardzo lubię klasyczne czerwienie, nigdy nie miałam u siebie takiej czerwieni z nutą pomarańczy. Ale prezentuje się ciekawie więc może... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelkow tak dobrze nie umiem robic 😉 ale dzieki

      Usuń
  5. fajny kolorek, bardzo soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję, ze nuty pomarańczowe to nie moja bajka ;( ale te zameczki są słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pomarańcze również się nie spisują, za to naklejki są super:)

      Usuń
    2. na naklejki długo chorowałam takie :D

      Usuń
    3. u mnie to samo. Nie moje odcienie, ale naklejki fajne:)

      Usuń
  8. podoba mi się, faktycznie na stopach mógłby fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie do opalonej skóry :)

      Usuń
  9. mam tą sztukę ale jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na Twoja recenzje w takim razie :)

      Usuń
  10. Bardzo przyjemny kolor, świetnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten kolorek ;) również mi się podoba i fajnie się nim maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te naklejki :) a sam kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaa..super kolor.
    Na moim komputerze to takie połączenie czerwieni i pomarańczy. Super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger