Lovely Snow Dust nr 2

Witam, dziś pokaże Wam kolejny lakier piaskowy z nowej kolekcji Lovely, Snow Dust, kolor nr 2 czyli biały. Niestety mnie trochę rozczarował ale o tym dalej.

Lovely Snow Dust nr 2


Pierwszy raz spotykam taki piasek, który wygląda w butelce na biały z drobinkami mieniącymi sie a na paznokciu okazuje sie ze to kolorowa mgiełka, która nie kryje paznokcia. Ja sie spodziewałam kryjącego koloru tak jak to było w przypadku złotego i srebrnego ale uważam ze i tak jest niezły. Na zdjęciu sa dwie warstwy, lakier świeżo nałożony jest prawie przezroczysty, w miarę schnięcia nabiera mlecznego odcienia. Szybko schnie jak przystało na piaski Lovely, pojemnosc 8ml, pędzelek plaski, konsystencja w tym przypadku rzadka ale nie utrudnia to malowania paznokci.
Nałożyłam ów piasek na biały lakier z GR 242 i taki efekt najbardziej mnie zadowala, biel jest bielą i ładnym połyskiem i piaskowa faktura, a Wam która wersja sie bardziej podoba? Można kupić w każdym Rossmannie za 8zl. O złotym piasku pisałam wczoraj tutaj.


Lovely Snow Dust nr 2

Lovely Snow Dust nr 2

Lovely Snow Dust nr 2

Lovely Snow Dust nr 2

Lovely Snow Dust nr 2



21 komentarzy:

  1. Potrzebuje go! Ale faktycznie do uzycia tylko z baza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wolę go solo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam dzisiaj srebrny i teraz trochę się obawiam jego krycia... na biały się na pewno nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srebrny kryje tak jak zloty idealnie przy dwoch warstwach

      Usuń
    2. uspokoiłaś mnie ;) złoty też chciałam kupić, ale nie było.

      Usuń
  4. Mam złoty i jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednak nie chcę żadnego z tych piasków.
    z bazą lepiej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczorajszy podobał mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje wyglądają ładnie jednak ten złoty zdecydowanie ładniejszy. Biały bez podkładu wygląda bardzo delikatnie i subtelnie, nie rzuca się w oczy. Z bazą wygląda mrrrroźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo, chcę go koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoty zdecydowanie ładniejszy - ten biały nie robi takiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. fanie wygląda z 3 warstwami - jest cudny! :) ale z bielą też fajnie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowo, ale bardziej mi się podoba solo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda z białą bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie druga wersja, sam jest taki trochę nijaki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Złoty bardziej mi się podobał, ale ten też jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie druga wersja! Lakieru oficjalnie zazdroszczę! Byłam w 4 rossmannach w Krakowie i go nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Z białym podkładem wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na białym wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger