Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku

Witam w dalszej części sagi o piaskach firmy Deli. Dzisiaj pokaże Wam, zgodnie z sugestiami w komentarzach, zieleń S08

Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku

Jest to jeden z ośmiu lakierów piaskowych jakie wypuściła na rynek firma Deli. S08 to ciemna zieleń, taka trawiasta rzekłabym, z drobno zmielonym brokatem w jaśniejszej tonacji. Na paznokciach pięknie sie mieni ten brokacik, szkoda ze nie ma słońca bo efekt byłby jeszcze fajniejszy. Lakier ma konsystencje trochę gestwa, podobna do fioletu, o którym tu KLIK. Pewnie to dlatego ze jest tam sporo brokatu. Rozprowadza sie przyzwoicie, jedna warstwa juz kryje ale dla uzyskania lepszego efektu piasku musimy nałożyć druga warstwę. Schnie jak jego fioletowy kolega, szybko nabiera chropowatej struktury ale trzeba poczekać aż przestanie byc plastyczny. Buteleczka ma 11ml pojemności, pędzelek płaski. Jeśli chodzi o zmywanie to jest to mały koszmarek, pierwszy paznokieć zmyłam normalnie wacikiem i miałam zielony paznokieć i polowe palca tak wiec zalecam używanie metody foliowej i koniecznie bazy pod lakier, poniewaz barwi płytkę. Nie orientuje sie czy inne zielone odcienie podobnie sie zachowują. Reasumując kolor mi sie podoba i fajna odmiana na pazurkach. Nie wiem jak z dostępnością, ja swoje perełki kupiłam w drogerii Blue a poza tym widziałam je na allegro i w sklepie DobraRada KLIK. Kosztuje 5-6zł wiec nie wielkie pieniądze. Jak Wam sie podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku


Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku


Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku


Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku


Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku


Delia Coral Prosilk S08 efekt piasku

13 komentarzy:

  1. Świetny jest! Szkoda, że u mnie nie widziałam nigdzie lakierów tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze pozostaje internet :)

      Usuń
  2. Ładny, ale bardziej mi się podobał ten fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie innych blogerek ten lakier mnie zachwyca ;)
    Sama jednak się na niego nie zdecydowałam, bo jakoś nie mogę się przełamać do tak intensywnej zieleni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej chwili podoba mi się ogromnie, bo kojarzy mi się z choinką :) Za miesiąc wrócę do nielubienia zieleni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest :)
    Szkoda że u mnie nie ma tych lakierków :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak samo śliczny, jak ten fioletowy ;) Czyli nie umiałabym się zdecydować na jeden odcień ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń to nie mój kolor zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda rewelacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolałabym jednak fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go, jak tylko go zobaczyłam to mnie zachwycił! :) kupiłam w Jasmine w Warszawie, jak ostatnio byłam to też mieli ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger