Golden Rose Galaxy 01

Witam, jak Wam mineły święta? Ja jak zwykle jestem przejedzona i nasze skormne mieszkanie jest znow zawalone zabawkami ale nie o tym dzis. Przedstawiam Wam lakier z nowej kolekcji Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Od razu pisze ze lakier wysycha na mat niestety nie chciało mi sie przykręcać statywu do aparatu i zadne zdjęcie mi nie wyszlo, wybaczcie. Ale od początku, jak za pewne zauważyłyście cała seria lakierow Galaxy jest w zupelnie innych buteleczkach.

Ze strony producenta klik



Galaxy Nail Color to najnowsza kolekcja teksturowych lakierów do paznokci z drobinkami brokatu. Seria zawiera 4 rodzaje drobinek o różnym efekcie wizualnym, które występują w 25 odcieniach.

Nr 01-07 Matowa baza z połyskującymi drobinkami.

Nr 10-15 Kolorowa, teksturowa baza z połyskującymi drobinkami o matowym wykończeniu.

Nr 17-23 Błyszczące drobinki brokatu o piaskowej teksturze i matowym wykończeniu.

Nr 25-29 Mix kolorowych, matowych oraz połyskujących drobinek o różnym kształcie i rozmiarze.

Jesli chodzi o techniczna stronę lakieru to buteleczka jak widać okrągła o pojemnosci 10,3ml, pędzelek płaski a w środku mnóstwo przecudownych drobinek. Brokat w kolorze czarnym i srebrnym opalizyjacym a to wszystko zatopione w mlecznej bazie, której nie widać na paznokciu po wyschnięciu.Myślę ze spokojnie moza go kłaść na kolorowy lakier. Emalia szybko wysycha na mat, wszystko sie pięknie mieni, ja pociągnęłam paznokcie topem z Manhattanu. W macie możecie zobaczyć pazurki na blogu Basevehei - Wzory na paznokcie klikMarta z bloga Pazurki na obcasach klik pokazuje całą serie Galaxy jak i nowe piaski z GR wiec serdecznie zapraszam. Jak Wam sie podoba? Dajcie znać koniecznie w komentarzach.


Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01




9 komentarzy:

  1. Całkiem ładna ta jedyneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako top może być fajny, ale bardziej mi się podoba na tym zdjęciu producenta, tam ma jakby zieloną bazę

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile seria carnival średnio mi się podobała tak seria galaxy chyba doprowadzi mnie do bankructwa :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ciekawy ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje, na pierwszy rzut oka wszystkie odcienie z tej serii mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy bede umiala sie zdwcydowac tylko na 1 czy 2 nowe lakuery GR:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool! I haven't seen nail polishes from this collection in my area yet :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger