Golden Rose Rich Color 113 nowy odcien i moje pierwsze stempelki

Witam Was w poniedziałkowe popołudnie. Robię przerwę od lakierów piaskowych bo ostatnio sporo ich było na blogu. Po trzech dniach złotych, srebrnych i śnieżno białych kolorach dziś będzie spokojniejszy i stonowany lakier, mianowicie Golden Rose Rich Color 113, to nowy odcień.

Golden Rose Rich Color 113

Nowy kolor z Rich Color to mieszanka szarości z beżem, ładny spokojny, jasny odcień, który bardzo przypadł mi do gustu. Kolor pasuje praktycznie do wszystkiego, myślę ze wielu z Was sie spodoba. Wykończenie jest kremowe, lakier kryje po jednej warstwie, ja nałożyłam dwie dla "podbicia" koloru. Pojemność 10,5 ml, płaski i szeroki pędzelek, do którego w końcu sie przyzwyczaiłam w tych lakierach. Wystarczą dwa pociągnięcia pędzla aby pomalować paznokieć, bajka. Nosze go juz trzeci dzień i chyba go zmyje bo mam ochotę na coś żywszego już, mimo ze odprysków nie mam jeszcze.
Jak wspominałam w tytule, użyłam pierwszy raz na swoich pazurkach stempelków. Nie wyszło idealnie ale i tak jestem z siebie dumna bo sie długo męczyłam zanim nabrałam wprawy. Do stemplowania użyłam czarnej farbki akrylowe i stempla z Konada. Efekty możecie podziwiać na zdjęciach. Lakiery Rich Color możecie kupić na wyspach GR lub przez internet. Jako top coatu użyłam Evelina 60 sekundowy wysuszacz.

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 113

Golden Rose Rich Color 113

Lubicie stemple na paznokciach? Jeśli macie jakieś rady co do stemplowania dajcie znać koniecznie w komentarzach.


16 komentarzy:

  1. :-) trening czyni mistrza - trochę czasu i dojdziesz do wprawy :-) Wystarczy trochę potrenować, robić to pewną ręką i delikatnie używać Topa bo może rozmazać stempelki - i będzie wszystko o.k. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stempelki. Kolor lakieru wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  5. O super ten kolor!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, ja też chcę.... Fajne te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają te stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny jest, mimo że nie lubię takich stonowanych to te goldenowe są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie ja tez nie przepadam za takimi kolorami ale dobrze mi sie nosi na pazurkach :)

      Usuń
  9. Lubie takie szaraczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta seria, tylko mnie trochę ten szeroki pędzelek zniechęca ;p Nie bardzo umiem takimi malować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia wprawy :) ja tez nie umiałam na poczatku tym pedzelkiem malowac

      Usuń
  11. Mi ten kolorek podoba się bardzo :) Ciekawa jestem jak współgrałby z moimi paznokciami i moim kolorem skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13/12/13

    Love it with stars!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger