Świąteczne zdobienie

Witam, dziś wyjątkowo nie będzie recenzji ale pokaże Wam co sobie zmalowałam na pazurkach. Okazja nie byle jaka ponieważ wybieram sie z dzieckiem na spóźnione mikołajki.





 Do zdobienie uzylam lakieru My Secret 169 Candy pachnący podczas wysychania, Golden Rose 3D Glaze, Bell Quick-Dry nr brak bo wyrzuciłam opakowanie, lakier pochodzi z biedronki i naklejki świąteczne od Promoto z allegro. Jak Wam sie podoba? Taka mała kombinacja, nie jestem pewna czy ten niebieski pasuje do całości ale mikołaj mi sie strasznie spodobał. Dajcie znać w komentarzach co myślicie.





14 komentarzy:

  1. Mikołaj faktycznie fajny :) Podoba mi się :)
    A top 3D Glaze - taki jak ja mam dlatego podoba mi się zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pasuje idealnie - ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny efekt,pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj, błysk, czyli wszystko do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, świąteczne mani! Podoba mi się granatowy-mikołajkowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej świąteczne ! Podoba mi się ten mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i gotowa na Wigilię :) Fajny pomysł z mikołajem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołaj pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha Mikołaj jest zabójczy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger