Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star

Witam wieczorową porą i zapraszam dzis na kolejny z mojej kolekcji dropsik od Miyo. Tym razem piękna  czerwień niczym z Hollywood.
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star

Na początku chce zapowiedzieć, że sie rozpędziłam przy obrobce zdjec i bedzie ich wiecej niz zwykle. Hollywood Star to piekna czerwien z czerwonym brokacikiem, na paznokciach fajnie sie prezentuje. Do krycia wystarcza dwie warstwy średniej grubości wysycha w miare szybko. Nie  wiem jak sie zmywa bo nosze go od soboty ale mam juz starte końcówki. Kolor jest bardzo elegancki z reszta jak każda czerwień dla mnie. Pogoda ostatnio nie dopisuje ale pewnie pięknie by sie mienił  w sloncu. Sorki za te włoski teraz je zauważyłam :/ Jak sie Wam podoba? Koniecznie dacjcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 141 Hollywood Star


25 komentarzy:

  1. jak na mój gust jest nieciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna czerwien- super sa te mieniace sie drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak mus truskawkowy cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek ;) lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszelkie czerwoności, a jeszcze gdy się błyskają/migoczą to pałam jeszcze większą miłością do nich ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czerwień, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna czerwień, super, że ma w sobie drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby ładny, ale coś mi w nim nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor,wygląda bardzo lekko na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwień to nie do końca mój kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny energetyczny kolor, ale wolę bardziej zgaszone czerwienie ;) Mojemu facetowi by się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta czerwień, ale chyba wolę bezdrobinkowe, o żelowym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam czasem potrzebna jest odskocznia od klasyki :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger