Wibo Wow Granite Sand nr 2

Witam, dzis kolejny lakier nowy lakier z Wibo. Jak juz zapewne wiecie pojawiły sie nowe granitowe piaski, zapraszam na numer 2.

Wibo Wow Granite Sand nr 2

Numer 2 to nudziakowy piasek, który zawiera w sobie niebieskie i pomarańczowe drobinki. Faktura jest bardzo chropowata w dotyku. Do krycia wystarczy generalnie jedna warstwa ale lepszy efekt piasku jest po dwóch. Ze zmywaniem nie miałam najmniejszych problemów. Pędzelek wąski. Z tego co wiem kolekcja liczy cztery kolory, mam jeszcze fiolet, o nim pewnie jutro. Można go kupić w każdym Rossmannie za ok 7zl, pojemność 8,5ml. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)


Wibo Wow Granite Sand nr 2
Wibo Wow Granite Sand nr 2
Wibo Wow Granite Sand nr 2


23 komentarze:

  1. Ja mam ten piasek jasny beż. Zastanawiam się również nad różem :)
    Jednak po 4 dniach na niektórych paznokciach piasek mi się zdarł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwałości jeszcze nie sprawdzałam

      Usuń
  2. Tosmy się dzisiaj na Wibo uwzięły :p Ty, ja i Dziagusia :D
    Fajny, jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam :D w ogóle dużo recenzji wibo teraz w sieci :)

      Usuń
  3. piasek, piasek, piaseczek :) LUBIĘ :d

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten piasek i go bardzo lubię :) ma cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeslicznie wyglada na pazurkach- taki jesienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się ten kolor, jak brudny wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. :) iście jesienny, tak mi sie kojarzy wlasnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podooba cała ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor jakośdo mnie nie przemawia, ale mam za to nr 1 i jestem zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. what a nice looking polish ! i love it !

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolorek akurat mi się nie podoba, jest zbyt mdły ;) ale seria fajna, mam nr 5 - najbardziej mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wszystkich nowości Wibo piaski granitowe najwięcej przypadły mi do gustu ;) ten kolorek niezły chociaż inne więcej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niespecjalnie podoba mi się akurat ten kolor, jaśniejsze i bardziej "wesołe" w stylu Kiko bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję, że ten kolor chyba najmniej przypadł mi do gustu z całej serii ale resztą kolorków jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger