Golden Rose Holiday 63

Witam, dzis będzie dobrze Wam znany, piękny piasek z GR o numerze 63. Zapraszam na recenzje.
Golden Rose Holiday 63

Kupiłam ten piasek dawno temu i tak dzisiaj sie doczekał premiery u mnie, nie jest  żadna nowościa. Jak go tylko zobaczyłam od razu go zapragnełam. Zdjęcia nie oddaja jego całego uroku, jest przyjemnie chropowaty, do krycia wystarcza dwie warstwy. Wysycha w średni tempie, oprócz pudrowego różu posiada jeszcze niebieski schimmer, który troche ginie na pazurkach. Konsystencja gęstwa, pędzelek płaski i wygodny. Ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu. Pojemność 11,3ml w cenie ok 11zl jesli sie mylę to mnie poprawcie, do kupienia na firmowych wyspach Golden Rose. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.
Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Golden Rose Holiday 63
Golden Rose Holiday 63
Golden Rose Holiday 63
Golden Rose Holiday 63
Golden Rose Holiday 63

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny, elegancki, a w dodatku neutralny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki strasznie delikatny, ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem potrzeba cos delikatniejszego :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podobają mi się ciemniejsze lakiery z takim efektem choć ten też wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje na paznokciach :) Muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest i fajnie bo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. must have każdej lakieromaniaczki, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się taki piaskowy lakier :)

    http://jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest uroczy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor przesłodki, ale to wykończenie zupelnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo cukierkowy i uroczy lakier. Podoba mi się róż w takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier jest genialny. Mam go i uwielbiam, za to jak pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te piaski, szkoda, że nie są ciut tańsze, bo jednak 13 złotych, to już spory wydatek przy kilku sztukach... Niebieski odcień był jednym z niewielu lakierów, które zużyłam na maksa (tzn. tyle, ile się dało dopóki nie zgęstniał na amen) i chyba muszę kupić go ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger