Sally Hansen 340 Mint Sorbet

Witam, robi sie ciepło i słonecznie to zaczyna sie u mnie sezon na miętowe lakiery :) dzisiaj SH Extreme Wear Mint Sorbet 340.

Sally Hansen 340 Mint Sorbet

Lakier ten upolowałam w tamtym roku na blogowej wyprzedaży i teraz sie doczekał swoich pięciu minut. Sorbet Mint to taka nietypowa mięta, kolor jest bardzo jasny, pastelowy i pozbawiony prawie niebieskich tonów. Na wiosnę i lato idealny. Malowanie tym lakierem nie należy do najłatwiejszych dla mnie poprzez długi pędzelek ale dałam rade. Do pełnego krycia wystarcza 3 cienkie warstwy lub dwie grubsze, lubi smugi zostawiać. Wysycha w przyzwoitym tempie, pojemność 11,8ml. Ze zmywaniem nie ma większych problemów. Kosztuje ok 15zł. Do kupienia w Rossmannie i Naturze miedzy innymi. Jak sie Wam podoba? lubicie miętowe paznokcie czy sie juz znudziły? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Sally Hansen 340 Mint Sorbet
Sally Hansen 340 Mint Sorbet
Sally Hansen 340 Mint Sorbet
Sally Hansen 340 Mint Sorbet

32 komentarze:

  1. Cudny ♥ Ile warstw potrzebuje ?..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podoba! Mi mięta nigdy się nie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bo mam ich chyba z 15 odcieni :D

      Usuń
    2. Ja tez mam sporo mięty ;). Widzialam go dziś ale ręką ma się cofnela. Za dużo mięty :) mam. :* nie mniej jednak śl iczniutki jest ;)

      Usuń
  3. piękna mięta! Uwielbiam ją w połączeniu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad nim kiedyś i nie wzięłam, a teraz żałuję :C Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna mięta! Nie przepadam za tymi niebieskimi, a ta jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie różne odcienie mięty

      Usuń
  7. Mięta nigdy się nie.nudzi:). Szkoda, że smuży podczas malowania, ale i tak pięknie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba starannie pomalowac i jest git

      Usuń
  8. zastanawiałam się nad nim w rossie wczoraj, ale się nie skusiłam :D ale podoba mi się i tak :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w promocji o polowe tańszy :D

      Usuń
  9. Miętę nadal lubię ;) ta również jest bardzo ładna ;) z tej serii nie mam jeszcze nic, ale z Salon Complete mam kilka lakierów Sally Hansen i bardzo je lubię , pomimo, ze zawsze zalewam sobie nimi skórki, ale najdłużej z wszystkich lakierów trzymają mi się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam miętowe lakiery :) szkoda, że niektóre potrzebują aż 3 warstw :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wiekszosc takich kolorow slabo kryje

      Usuń
  11. Jak dla mnie świetny, nawet smugi bym mu wybaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie lakier długo trzyma i szybko schnie to też smugi wybaczam ^^

      Usuń
  12. Piękny kolor, świetnie się prezentuje :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo! Idealny kolor na lato. /P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mięta, która podbiła moje serce jest akurat z firmy Safari (niestety nie ma na nim numerku) i należy do mojej "przyszłej" teściowej ^^ No po prostu kolor idealny ;-D

    Ten lakier z Sally Hansen też ładny ;-) Ale że mam podobne odcienie w swojej lakierowej rodzince nie chce zrobić się zbyt monotematyczna w kolorach, więc się na niego nie zdecyduję (póki co) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. safari ma ładne kolory niestety u mnie tego samego dnia wycieraja sie juz koncowki :/

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger