Lovely Baltic Sand 9 nowy kolor

Witam, dzis całkiem nowy piasek  z Lovely, który udało mi sie upolować przy okazji promocji w Rossmannie. Numer 9 to dość chłodny odcień niebieskiego.

Lovely Baltic Sand 9 nowy kolor

W końcu w moim rosku pojawiły sie nowe piaski Baltic Sand z Lovely i dzis pokaże Wam jeden z nich. Numer 9 to chłodny niebieski z dodatkiem srebrnego brokatu. Ja sie doszukuje w tym lakierze fioletowej nuty usilnie. Parametry techniczne jak  w poprzednich kolorach, czyli pojemność 8nl, pędzelek płaski, do pełnego krycia wystarcza dwie warstwy, schnie momentalnie i za to lubię te lakiery. Jeśli chodzi o zmywanie to polecam metodę foliowa chyba ze chcemy mieć brokat wszędzie :) Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam, a Wam jak sie podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)


Lovely Baltic Sand 9 nowy kolor
Lovely Baltic Sand 9 nowy kolor
Lovely Baltic Sand 9 nowy kolor

52 komentarze:

  1. ładny kolorek, robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektowny ale przyznam szczerze, że czuję przesyt piaskami i wracam do klasyków. Pewnie to chwilowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czuje przesyt klasykami dla odmiany

      Usuń
  3. tez go kupilam niedawno, bardzo bardzo mi sie ten kolor podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna jest ta seria:) Ja dorwałam ten jasnoniebieski:)
    Świetny nowy nagłowek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te piaski!!<3 Muszę koniecznie nowe kolorki obczaić :D Ten Twój jest cudny :>

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podczas promocji miałam go w koszyku kilka razy, ale w końcu zawsze brałam coś innego ;) I dobrze, bo jak tak na niego patrzę to jednak mnie nie porywa ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie podoba i nie żałuje że go wziełam :)

      Usuń
  8. też go mam, chyba przypomina mi Baltic Sand nr 3 (drobiny), kolorem się tylko różnią, ale oba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnią sie tylko kolorem fakt

      Usuń
  9. Moja koleżanka z klasy go ma i na żywo wygląda równie świetnie,jak na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Filet widać bardziej niż niebieski/błękit. A może to złudzenie optyczne od srebrnego brokatu?
    a jak z jego fakturą? nie haczy jak seria Rio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nie mam porownania z rio ale faktura taka jak w snow dust ;)

      Usuń
  11. na paznokciach wygląda lepiej niż w buteleczce. Chyba jutro zajrzę do szafy Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda! Ja mam jak na razie jeden niebieski i kolejnych na razie nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten piaseczek :) Jest chyba najładniejszy z niebieściaczków. NIe wiem jak go opisac taki leciutki niebieski z dodatkiem srebrnego taki połysk zmietej folii spozywczej :) ( ja to udana jestem...) Piekny :) Jeszcze nie widziałan, bo mam kare na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piaski z serii Baltic Sand uwielbiam:), ten też jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny piasek, w takim niejednoznacznym kolorze, bo widać niebieskie tony, srebrne i fioletowe :) Ale z drugiej strony moja 'maniakowa' strona aż tak nie potrzebuje go w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a juz myslałam ze tylko ja widze fioletowe tony uff :)

      Usuń
  16. Będę na niego polować! Strasznie mi się podoba <3 /P.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. taki na zimę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor podobają mi się te lakiery zakochana jestem w numerze 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tą serię od Lovely ;-) Bardzo fajnie i przyjemne lakiery .

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na wyprzedaży nie trafiałam na takie cudeńka :( Piękny i bardzo efektowny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolor! Mam bardzo podobny piasek z Golden Rose. Jest może nieco jaśniejszy, ale łudząco podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z GR mam tylko jeden piasek nie wiem czemu właściwie

      Usuń
  23. Bardzo ładny ;) ja się skusiłam na nr.3 morski , od dawna mi sie podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cytrynko, sliczny ten kolorek na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też go dorwałam na promocji po tym jak go u Natali zobaczyłam to powiedziałam że musze go mieć :) i się ostał jeden bo ten jasny mi się nie podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam piaski, na 100% zainwestuje w lovely:))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo przyjemny kolorek, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger