Lovely St.Tropez 2

Witam, dzisiaj przy niedzieli zapraszam Was na post z Lovely St.Tropez numer 2, czyli piękny błękitny lakier o satynowym wykończeniu.

Lovely St.Tropez 2

Jakiś czas temu pisałam, o blado miętowym  st.tropez 1, z którego byłam bardzo zadowolona. Oczywiście w mojej kolekcji nie mogło zabraknąć pięknego błękitu o numerze 2, róż mi sie nie podoba. Lakier ma satynowe wykończenie, podczas malowania mamy perłowy lakier, który wysycha na mat. Efekt końcowy jest subtelny i delikatny. Trzeba uważać przy malowaniu bo widać każde pociągniecie pędzelka. Kryje po dwóch warstwach, czego sie nie spodziewałam, pędzelek płaski, pojemność 8ml w cenie ok 9zł. Szybko schnie. Myślę że idealnie sie wpasowuje w letnie i wiosenne klimaty. W słońcu pięknie połyskuje schimmer. Jestem zadowolona i szczerze polecam. Do kupienia w szafach Lovely w Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 


Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Lovely St.Tropez 2
Lovely St.Tropez 2
Lovely St.Tropez 2
Lovely St.Tropez 2

18 komentarzy:

  1. Oj nie nie..Za blady jak na moje krótkie i kwadratowe paznokcie..A w połączeniu z bladymi dłońmi wyszło by sino..

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba :) spróbuję go wyrwać na rossmanowej promocji w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem, że to kompletnie nie mój kolor, ale efekt bardzo mi się podoba, lubię takie matowe i jednocześnie błyszczące kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. róż im się rzeczywiście nie udał :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh kusi kusi :) od jutra promocja w Rossmanku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor śliczny no i to wykończenie - jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten błękit, ja mam róż i hmm.... uważam że jest średni :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W słońcu wygląda pięknie, ale w cieniu to już mi się kompletnie nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten kolor ;-) W sumie podoba mi się cała ta seria, nie wiem tylko czy podoba mi się wystarczająco bardzo, żebym się na niego zdecydowała do kupienia ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger