Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 163 i Crystal&Peach 164

Witam, w końcu mam chwile aby naskrobać dla Was recenzje Miyo. Dzisiaj pokaże Wam dwa lakiery na cztery sposoby. Pomarańczowy lakier połączyłam mgiełką w podobnym odcieniu i jeszcze to wszystko zmatowiłam. Zapraszam do lektury.

Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 163 i Crystal&Peach 164

Pupe Orange to intensywny pomarańcz, chyba najładniejszy jaki mam w swoich zbiorach. Bardzo dobrze sie nim maluje, lakier jest dobrze napigmentowany, kryje po dwóch warstwach. Wykończenie ma kremowe. Drugi gagatek zupełnie nie trafia w moje gusta,  Zupełnie nie miałam na niego pomysłu. Crystal&Peach to lekko pomarańczowa mgiełka. Na zdjeciach jedna warstwa. Krycie ma zerowe ale świetnie sie prezentuje np z tym pomarańczem. Baza jest lekko brzoskwiniowa z mnóstwem schimmeru  w podobnym odcieniu. Niestety widać pociagcienia pędzelka :/ Całą sprawę załatwia matowy top i w taki oto sposób uzyskujemy satynowy pomarańcz. Myślę, że dobrze również by wyglądał w połączeniu z Miyo Moccasin :) Jak sie Wam podoba? Lubicie pomarańcze na paznokciach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Fakt iż dostałam lakier od firmy Miyo w ramach współpracy nie wpływa na moja ocenę.

Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 163 i Crystal&Peach 164

Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 163 i Crystal&Peach 164
  Crystal&Peach
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 163 i Crystal&Peach 164
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 163 i Crystal&Peach 164
 Crystal&Peach z matowym topem

 Crystal&Peach
pure orange matowy
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Pure Orange 16

24 komentarze:

  1. prześliczny odcień, w macie też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobny trochę do tej mgiełki z Wibo Glamour Nails bodajże i świetnie wygląda na czarnej bazie, z flejksami, jak rybie łuski :D
    A ta pomarańczka bardzo ładna, ale chyba nie do końca w moim guście, chyba nie byłabym w stanie wszystkich paznokci mieć nią pomalowanych :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pomarańcz sprawdza sie najlepiej jako dodatek :)

      Usuń
  3. ja jakoś za takim mocnym pomarańczem nie przepadam, ale podoba mi się jego struktura z drobinkami, pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowe te dwa lakiery z Miyo wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta mgiełka... ale wyjątkowo nie lubię tych widocznych pociągnięć.. nieźle to wykombinowałaś.. z matem super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nawet lubię pomarańcze, nawet mam w planach wkrótce pokazać moją pomarańczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię pomarańczki, zmatowione wersje też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się Crystal&Peach w matowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pure orange matowy wygląda świetnie , też nie lubię tych widocznych pociągnięć pędzla, jeśli chodzi ogólnie o kolor pomarańczowy tao bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten peach&crystals, bo córa mnie na niego naciągnęła, ale szału to on nie robi ;) Teraz już wiem jak go wykorzystać żeby naprawdę fajnie się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że ktoś korzysta z moich postów :D

      Usuń
  11. śliczny jest, uwielbiam takie intensywne kolory z iskrzącymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, chciałam Cię o tym, iż nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Zapraszam na bloga :)
    co-ona-zmalowala.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersja zmatowiona jest najlepsza:)
    Niestety u mnie pomarańcz za bardzo się nie sprawdza, chyba że taki bardzo, bardzo rozbielony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam neonowe, zmatowione odcienie! Dają po oczach, ale z wdziękiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja coś ostroznie podchodze do pomarańczków, ale chyba musze zmienić zdanie, ponieważ wyglada bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger