Golden Rose Carnival 17

Witam, w poniedziałkowym poście przypadł Wam do gustu nowy Carnival od Golden Rose. Dziś pokaże co innego zmalowałam tym topem. Dwa różne mani.

Golden Rose Carnival 17

W przezroczystej bazie zatopione są czarne plastry miodu i żółte niteczki i plastry miodu. Całość cudnie sie prezentuje w butelce, na paznokciach też robi wrażenie. Podobnie jak w poprzednim poście, w których pokazywałam Carnival 19 wykorzystałam kolory topu. Malowanie nie sprawia większych kłopotów, na pędzelek nabiera sie sporo drobinek, jeśli chodzi o zmywanie też nie ma tragedii. Na zdjęciach słabo widać na białym lakierze żółte niteczki dlatego też postanowiłam zmalować paznokcie na szaro. Jedno i drugie mani mi sie podoba. Szary lakier to Eveline MiniMax 831, jak widać paznokcie są krótsze, malowane w odstępie czasowym. Niestety gapa ze mnie i wzięłam sie za zmywanie naczyń a później zdjęcia stad mały uszczerbek na środkowych paznokciu :/ Drugie zdjęcie to głównie lakiery GR oprócz białego SH Extreme wear 300. Czarny to GR Rich Color 35 i limonkowy Rich Color 36. Mani typowo wiosenno-letnie, bardzo dobrze sie czułam z takimi kolorami w słoneczne dni. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)


Golden Rose Carnival 17
Golden Rose Carnival 17
Golden Rose Carnival 17
Golden Rose Carnival 17
Golden Rose Carnival 17

19 komentarzy:

  1. Nie do końca mój kolor, wolę bardziej zwariowane, ale i tak ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na białym bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na białym więcej mi się podoba ;) może dlatego, że nie bardzo lubię szary kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, ale wersja w czerwieni bardziej mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkim można dogodzic :)

      Usuń
  5. ładne połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten limonkowy GR jest obłędny :D muszę go mieć :D i takie zestawienie lakierów bardzo mi się podoba - pięknie się dzieje na tych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Limonka z GR piękna! Właśnie szukałam czegoś w takim kolorze. Po ilu warstwach kryje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nawierzchniowe lakiery z Golden Rose! Najbardziej te z błyszczącymi, połyskującymi w świetle drobinkami... Potrafią upiększyć nawet najprostszy mani :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ile ciekawostek! Zauroczylam sie limonka- jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szarym wygląda lepiej. Na białym nie widać za bardzo tych jasnych zielonkawych drobinek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam nowe carnivale :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie bardziej podoba mi się na białym ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger