Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17

Witam po weekendowej przerwie i zapraszam dziś tradycyjnie na poniedziałki z Miyo. Tym razem padło na róż i nowy Carnival od GR, zapraszam.

Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17

Na wstępie pragnę Was przeprosić za skórki i pozostałości po marmurku na paznokciach. W piątek na szybko malowałam paznokcie na dziś bo weekend byłam poza Warszawa. Niestety bezlitosne oko aparatu dostrzeże każde niedociągnięcie :/ Wracając do tematu, Fressia Fun to kremowy róż, lekko landrynkowy. Bardzo dobrze sie nim maluje, konsystencja jest odpowiednia, nie wylewa sie na skórki. Schnie w przyzwoitym tempie, do krycia wystarcza dwie warstwy. Aby nie było tak goło i pospolicie dodałam nowego Carnivala 17 od GR. Długo nie miałam pomysły na ten lakier ale okazało sie ze świetnie sie prezentuje z różem. Numer 17 to żółte niteczki i plastry miodu i czarne plastry miodu a wszystko to w przezroczystej bazie. Nakłada sie rewelacyjnie, tu widzicie tylko jedna warstwę. Nie miałam większych problemów ze zmyciem jednego i drugiego lakieru. Na zdjęciach bez topu. Też tak myślicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Fakt iż dostałam lakier od firmy Miyo w ramach współpracy nie wpływa na moja ocenę.

Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17
Poniedziałki z Miyo Mini Drops Fressia Fun 172 i GR Carnival 17

34 komentarze:

  1. świetnie razem wyglądają, a róż ma piękny odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten duet :) Piękny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się to połączenie, ale róż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kolor - lubię róże, co na pierwszy rzut oka widać patrząc na moją tonę lakierów ;-D Ten top z GR bardzo fajnie pasuje do tego różu , udane połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się na taki róż na wszystkich paznokciach nie nadaję :v
    Za to top od GR uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym połączeniu całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma za co przepraszać, aparat jest bezwzględną bestią, a każdy się czasami śpieszy :)
    Bardzo ładne połączenie, nie widziałam tego GR ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się komponują, róż jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zgrany duet :) a róż jest przepiękny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. róż fajny, ale wydaje mi się że ten Carnival średnio do niego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że nie każdemu przypadło połączenie kolorystyczne ;)

      Usuń
  11. ten róż jest piękny i o wiele bardziej mi się podoba bez tych cekinowych drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolor, widziałam gdzieś ostatnio te lakiery z pierre rene i nawet zastanawiałam się na kupnem... dobrze wiedzieć, że są przyzwoite... może w końcu się na któryś zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam Carnival w kolorze 01 i już nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuję. Obecnie czekam aż pazurki trochę odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały jest bardzo uniwersalny :D

      Usuń
  14. Fajny ten top z GR, ale jakoś dziwnie wygląda z różem :) Róż jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. róż ciekawie wygląda, a Carnivale wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten top kojarzy mi się z pszczołą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah jak ja lubie te poniedziałki u Ciebie Kochana, sliczny jest ten kolorek, i jak zawwsze super dobrałas topper :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki odcień różu jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ani jeden, ani drugi lakier nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie taki cukierkowo landrynkowy ;) ;) ale ja lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam chyba z pięć lakierów Miyo i jakoś nie mogę się za nie zabrać... Za to nawierzchniowe z Golden Rose uwielbiam, też mam kilka i regularnie zużywam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. odcień bajka ;) uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger