Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57

Witam Was kochani w sobotnie popołudnie wygrzebałam dzis na dysku zaległe mani, które zmalowałam kilka miesięcy temu i zupełnie o nim zapomialam. Zapraszam na kropeczki.

U mnie w końcu koniec remontu mogę spokojnie zapuszczać paznokcie, teraz czekamy aż ktoś fajny wynajmie mieszkanie. A z tym nie jest tak prosto ehhh. Wracając do tematu. Kropki to takie banalne zrobienie a tak rzadko je wykonuje w zasadzie nie wiem dlaczego. Dzisiaj będzie mało czytania a dużo zdjęć bo w zasadzie o Miyo Mini Drops Indianred 166 pisałam tutaj klik bardzo lubię to maleństwo i często do niego wracam. Szary fiolet od GR Ice chic 57 tez już pisałam tutaj klik także odsyłam Was do lektury. Jak sie Wam podobają moje kropeczki? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. życzę Wam udanego weekendu.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57
Kropki Miyo Mini Drops Indianred i GR Ice chic 57


43 komentarze:

  1. ładniutki kolor tego miyo :) a kropeczki zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie kojarzę Miyo, ale kolor bardzo ładny 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te lakiery Miyo, ale ani razu nie miałam z nimi styczności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie te dwa kolorki razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, śliczny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie chce mi się robić wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kropki na paznokciach/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam sondę do kropek w tym samym zielonym kolorze.

      Usuń
  8. Fajne zdobienie :) Super, że skończyliście już remont!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak sie ciesze :D

      Usuń
  9. ale fajna biedroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciebie zawsze będę kojarzyć z tymi dropsikami Miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami robię takie kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zabawne i kolorowe to zdobienie. Zapachniało mi już wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się bardzo podobają kropki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten kolorek z MIYO i bardzo lubię ;) Ma świetne krycie ;) U mnie czeka na lato, bo zimą sięgam po bardziej stonowane kolory, ale jak tylko robi się cieplej to chętnie sięgam po takie malinowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przywiazuje zbytnio uwagi do kolorow pod wzgledem pory roku a lakiery z miyo sa super :)

      Usuń
  15. wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam lakier z tej serii, i bardzo miło wspominam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdobienie, ładnie i czysto wykonane :) a kolor lakieru też w porzo :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger