Kobo Lilac 41 i My Secret Feather B&W 185

Witam, dziś pokaże Wam mój pierwszy lakier firmy Kobo w zgranym duecie z piórkami z My Secret.

Lilac to lakier kameleon, w zależności od światła ma kolor błękitny lub fioletowy. Bardzo przyjemny pastelowy odcień. Malowanie nie sprawie większych problemów, kryje po dwóch warstwach, wysycha w przyzwoitym tempie. Pojemność 7,5ml w cenie ok 6zl w promocji w Drogerii Natura. Bardzo sie polubiłam z płaskim pędzelkiem w tym lakierze, co prawda nie jest tak szeroki jak w rich color ale jest bardzo wygodny. Teraz czas na piórkowy top od My Secret, nie każda lubi takie topy to wiem, ten mi wyjątkowo przypadł do gustu. W przezroczystej bazie zatopione sa czarne i białe niteczki, nie za długie i nie za krótkie. Top nakłada sie bardzo przyjemnie, wystarczy jedna warstwa. Szybko wysycha i nie haczy. Całość pokryłam Quick Dry z Revlon. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Kobo Lilac 41 i My Secret Feather B&W 185
Kobo Lilac 41 i My Secret Feather B&W 185
Kobo Lilac 41 i My Secret Feather B&W 185
Kobo Lilac 41 i My Secret Feather B&W 185

44 komentarze:

  1. o ja ale bajerek :D.. całkiem nieźle :D chociaż na białym byłby fajny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na białym by nie było widać białych niteczek ;)

      Usuń
  2. idealny pastelowy kolor :) uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej mnie ciekawią lakiery kobo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moj pierwszy i na pewno nie ostatni :)

      Usuń
  4. Anonimowy18/7/14

    Alicja Szpunar- Chyćko Jeszcze nie miałam lakieru z Kobo, ale ten kolor bardzo spodobał mi się :) Sama od wielu lat maluję sobie paznokcie , szukając opinii o lakierach w prasie kobiecej , na blogach . Cieszę się ,że natrafiłam na Pani Blog - Pani Olgo - dzięki tym opisom będę na bieżąco z trendami i poznam opinie o tych lakierach , którymi jeszcze nigdy nie malowałam sobie paznokci ! Pragnę dodać ,że nie jestem blogerką ani kosmetyczką , ani stylistą paznokci , tylko moim hobby - od dawna jest kosmetologia , moda :) Pozdrawiam i wdzięczna jestem za inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie Pani tylko Olga :) bardzo mi miło czytać takie słowa :)

      Usuń
    2. Anonimowy20/7/14

      Alicja Szpunar- Chyćko Miło mi - OLGO - napisałam szczerze ! Jestem Alą , która troszeczkę przekroczyła 50 - teczkę / wiekowo/ - moje zdjęcie jest aktualne , ale jestem taka ciekawa świata i o wielu zainteresowaniach kobietą :) Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
    3. wiek nie jest najważniejszy, ważne na ile lat sie człowiek czuje :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie delikatne błękity i o dziwo nawet mi te piórka nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też sie wyjatkowo podobaja :)

      Usuń
  6. Nie wiem czemu ale zupełnie nie rozumiem fenomenu tych farfocli na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te piórka sie kocha albo nienawidzi :D

      Usuń
  7. Te piórka wyglądają super na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. I like this manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek blue świetny, uwielbiam <3 natomiast do "piórek" nie mogę się w dalszym ciągu przekonać

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Kobo nie mam żadnych lakierów i nie wiem czy prędko się to zmieni ;-) Lakier wygląda całkiem fajnie. Te piórka z My Secret są świetne ;-) Bardzo fajny topper. Na koniec mam jeszcze pytanko, jak oceniasz ten Quick Dry od Revlon'u ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z niego zadowolona faktycznie wysusza szybko lakier :)

      Usuń
  11. podoba mi się ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek rzeczywiście świetny :) Nie mogę się napaczec na Twoje coraz to piękniejsze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniusie to połączenie, choć nie wiem, czy na moich paznokciach by przeszło, nie przepadam za piórkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy je lubi ale tutaj mi pasuja idealnie :)

      Usuń
  14. Te piórka są boskie! Dzisiaj kupiłam obie wersje i położyłam tą B&W samodzielnie- 3 warstwy. Wkrótce będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kolor tego lakieru, a piórka już mi się trochę znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam niebieskie pazurki, świetnie to współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek lakieru super;same nitki tak średnio mi się podobają ;lubię jak coś więcej się dzieje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  18. nie podoba mi się efekt, który dają na paznokciach te kreseczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ekstra! Ten błękit mi się bardzo podoba!:D A ten glitter wygląda trochę jak przecinki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. lubie lakiery z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sam kolor nie przypadłby mi do gustu, ale z tym dodatkiem wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go i bardzo lubię, ale ten topper mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor bazowy podoba mi się ogromnie, topper niestety już nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier Kobo bardzo ładny, nie ukrywam, że przypadł mi do gustu, ale jestem z tych, którym te niteczki się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w Twoim szablonie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kobo jest piękny, jasne odcienie niebieskiego są świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger