Delia Cosmetics, Coral Satin Candy, C01

Witam, dziś przychodzę do Was z nowym lakierem od Delia Cosmetics. Pochodzi on z nowej wiosennej kolekcji lakierów satynowych.
Delia Cosmetics, Coral Satin Candy, C01


Od producenta
Barwy tropików na Twoich paznokciach

  • Wiosenna kolekcja lakierów Coral
  • 8 pastelowych odcieni z drobinkami o modnym, satynowym wykończeniu
  • Specjalny, płaski, głębokoszlifowany pędzelek 3D
  • Bez toluenu, formaldehydu i parabenów


Na wstępie chciałam zauważyć nowe opakowanie lakieru, jest o wiele ładniejsze, takie elegantsze. Cudak z numerem C01 to piękny turkus naszpikowany drobnym brokacikiem w kolorze srebrnym a to wszystko w satynowym wykończeniu.  Lakier kryje po dwóch warstwach, ja dołożyłam trzecia bo prześwitywały końcówki w słońcu, urok długich paznokci. Nie zostawia smug ani nie bąbluje. Emalia szybko wysycha i jest gładka w dotyku. Paznokcie pięknie sie mienia w słońcu. Przy zmywaniu trzeba sie trochę pomęczyć lub zastosować metodę foliowa. Nie barwi skórek ani paznokci. Następnego dnia potraktowałam całość matowym topem z Wibo dla eksperymentu i bardzo spodobał mi sie taki zmatowiony efekt. Pojemność 11ml  w cenie ok 7zł. Swój kupiłam w drogerii Blue, mam jeszcze biały(właśnie robie mu zdjecia) i czerwony. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Delia Cosmetics, Coral Satin Candy, C01
Delia Cosmetics, Coral Satin Candy, C01
Delia Cosmetics, Coral Satin Candy, C01
z matowym topem
Delia Cosmetics, Coral Satin Candy, C01

28 komentarzy:

  1. Fajny cudaczek, tylko ten efekt satyny troszkę słaby. Z matującym topem rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam aż ktoś to napisze mi też podoba się bardziej z topem

      Usuń
  2. Z topem wygląda jeszcze lepiej niż solo :) Całą ta kolekcja wygląda naprawdę kusząco, szkoda, że nie mogę ich w mojej okolicy znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, wybrałaś chyba najpiękniejszy z całej kolekcji! jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze nie spotkałam lakierów Deli, a szkoda, bo to na prawdę piękny kolor! :) /P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojka jakie cudeńko - muszę poszukać w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie bo pewnie coś fajnego zmalujesz :-)

      Usuń
  6. fajny pod jakieś morskie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny!
    zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piekny.
    Taki w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować te lakiery :) jeszcze żadnego nie mam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka ze starej wersji i lubię

      Usuń
  11. Przygarnęłabym wszystkie kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Przypomina mi To był maj od colorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny , dwa ostatnie też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger