Golden Rose Galaxy 36 nowy

Witam, dzis przychodzę do Was z nowym lakierem GR Galaxy. Ostatnio wyszło sześć nowym kolorów, ja mam jeden, zapraszam do lektury i na zdjęcia.
Golden Rose Galaxy 36 nowy

Numer 36 to błękitny topper, w przezroczystej bazie zatopione sa wasze ukochane niteczki i heksy. Na dodatek jest niebieski pyłek, który pod odpowiednim kątem fajnie połyskuje. Drobinki ładnie sie rozkładają na paznokciu, na zdjęciach widać jedna warstwę. Lakier schnie w przyzwoitym tempie. D dzisiejszego mani użyłam białego Miyo Mini Drops Malibu i niebieskiego Pierre Rene 232 Lazoor. Całość pokryłam topem GR Gel Look. Jeśli chodzi o zmywanie to polecam metodę foliowa oczywiście. Lakier ma pojemność 10,3ml, pędzelek płaski i charakterystyczna czerwona nakrętka. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 



Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Przy okazji zapraszam Was na imieninowe rozdanie na fejsie :D klik klik

Golden Rose Galaxy 36 nowy
Golden Rose Galaxy 36 nowy
Golden Rose Galaxy 36 nowy
Golden Rose Galaxy 36 nowy


45 komentarzy:

  1. Ładny, taki delikatny, ale z charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D podobają mi się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z najładniejszych z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest1 Całość bardzo mi się podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ;) mi się bardzo podobają takie połączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten top :) Ja jeszcze żadnego lakieru z serii Galaxy nie mam, chyba niedługo trzeba będzie to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakos za galaxy nie przepadam tego cudaka wzięłam z ciekawości ale myślę ze każdy znajdzie tu cos dla siebie :)

      Usuń
  7. ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ;) bardzo fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam niebieskich pazurków!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny z allepaznokcie, i like it;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nie widziam ze sa z innej firmy :)

      Usuń
  11. ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutki topper ;) lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam go kupić,ale nie było na stoisku ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. mogę wzdychać do GR i do Pierre Rene, bo są w moim ulubionym kolorze paznokciowym :D Lazoor właśnie ostatnio zakupiłam, jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Za dużo paprochów :P ale kolor śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest mega tylko te niteczki za którymi nie każdy przepada :)

      Usuń
  17. Ładnie się prezentuje ten top. Jest taki delikatny ^^ Z całą pewnością mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej jaki śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten topper :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wygląda :) Strasznie podoba mi się Twój nagłówek! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie potrafisz dobrac kolorki :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie mani:)
    Ogólnie sam lakier wygląda bardzo ciekawie, ale jakoś poprzednicy z tej serii mnie do siebie zrazili i chyba już nie będę ich sprawdzała. Pozostanę przy podziwianiu zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  23. super, podoba mi sie jak tworzysz cuda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się! ale kojarzy mi się jakoś zimowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest bardzo ładny, delikatny ale równocześnie "charakterny" :) Można go dostać w Rossmanie czy innej drogerii-sieciówce czy trzeba się trochę naszukać?

    dodajemy do obserwowanych, świetne pazurki masz na blogu :D
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR ma firmowe wyspy w centrach handlowych, w rossmanach raczej go nie znajdziesz :(

      Usuń
  26. Bardzo ładne paznokcie :):)
    podoba mi się twój blog :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger