Golden Rose Rich Color 62 nowy kolor i Vipera Roulette 38

Witam, kolejny lakier Golden Rose tam wiem, ale mam ich sporo ostatnio więc będą sie przewijać na razie przez bloga. Dzis na paznokciach śliczny niebieski z kolorowym topem od Vipery.
Golden Rose Rich Color 62 nowy kolor i Vipera Roulette 38

Miały dziś być bordowe paznokcie ale pogoda taka piękna za oknem więc adekwatnie coś jaśniejszego. GR Rich Color 62 to pastelowy niebieski w ciemniejszym odcieniu, trochę niezapominajkowy. Bardzo mi sie podoba bo ja lubie wszystko co niebieskie na paznokciach. Jest to nowy kolor z kolekcji wiosennej. Kryje po dwóch warstwach i w miarę szybko schnie. Nie zostawia smug ani nie bąbluje. Dla urozmaicenia dodałam zapominany przeze mnie top Vipera Roulette 38. Kupiłam go w zeszłym roku na wyprzedaży na którymś z blogów, wrzuciłam do szuflady i tak oto dzis doczekał sie swojej premiery. W przezroczystej bazie zatopione sa białe i czerwone heksy i większe białe kwadraciki. Całość niestety jest rzadka, drobinki trzeba łowić odsączając przy tym nadmiar lakieru. Na zdjęciach mam dwie warstwy topu. Następnym razem wezmę sondę i wyłowie więcej kwadracików bo sa urocze. Ze zmywaniem nie ma większego problemu, jeden i drugi lakier łatwo i szybko schodzi, nie barwiąc skórek i paznokci. Dodam jeszcze, że Vipera ma długi i płaski pędzelek, czyli taki jaki lubię. Jak sie Wam podoba takie połączenie kolorystyczne? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Fakt iż dostałam lakier od firmy  w ramach współpracy nie wpływa na moja ocenę.

Golden Rose Rich Color 62 nowy kolor i Vipera Roulette 38
Golden Rose Rich Color 62 nowy kolor i Vipera Roulette 38
Golden Rose Rich Color 62 nowy kolor i Vipera Roulette 38

51 komentarzy:

  1. super pazurki! zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bajerek :D !
    Szkoda, że tak mało kobiet widzę na ulicach ktore podobnie maluja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to zbyt odważne połączenie kolorystyczne?

      Usuń
  3. ale ładnie wygląda z tym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny duet :) Ten Rich bardzo przypomina mi 15 z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ten jest bardziej żywy ^^

      Usuń
  5. Wygląda świetnie ! Uwielbiam niebieskości na paznokciach a Vipera dodaję mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje paznokcie wyglądają świetnie w takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. odcien przesliczny, uwielbiam takie. ładnie wyglada z tym topperem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że ten top może tak fajnie wyglądać z niebieskościami :D
    A w ogóle ja taki efekt umiem przy jednej warstwie topu uzyskać, trzeba go dobrze wymieszać, nadmiar lakieru wytrzeć i nakładać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem postąpię wedle twoich rad i mam nadzieje będzie lepiej :)

      Usuń
  9. Fajny ten toper ;idealnie spasował do niebieskiego lakieru;) lubię takie toperki z drobinkami;jak sobie gdzieś dziabnę w świeży lakier, albo palucha odbiję to szybko na wierzch top i paznokieć uratowany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to tez dobre rozwiazanie :D

      Usuń
  10. Ładny kolorek i nienachalne drobinki - podoba mi się :]

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta Vipera, mam z białymi drobinami ;) a GR świetny, bo niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, wszystko co niebieskie to fajne ;D

      Usuń
  12. super kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi te toppery się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to potrafisz skomponowac cuda! Calosc wyglada przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny GR i super połączenie z tym topem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie to wygląda, muszę w końcu zainwestować top brakuje mi go w moim koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny GR:) a połączenie z topem było genialnym pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygląda z tym topem!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam! Piekny niebieski, slicznie zawsze łączysz lakiery z topami :) ahh teraz juz wiem gdzie jest golden rose ;) u mnie i bede szaleć, ;) zaskoczona jestem co do ceny i jakosci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż sie zarumieniłam :) gr ma bardzo dobre lakiery za ta cene

      Usuń
  21. tego Richa mam i uwielbiam za kolor <3 fajnie do niego pasuje ten topper ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten top już od dawna mi się podoba :) Razem bardzo fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. * the glitter looks cool! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudny kolor :) uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się lakiery z serii Roulette od Vipery ;-) mam już 3 i chętnie przytuliłabym ich więcej do siebie ;-) Niebieski od GR ma bardzo ładny odcień. Wyszło ciekawe połączenie niebieskiego i tego czerwono-białego toppera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne pazury :)) Podoba mi się top :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny duet :D idealny odcień niebieskiego :) Boskie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak widzę taki niebieski lakier, to od razu chcę go mieć :D fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger