Vipera Natalis 216 i Polka 62

Witam Was w ten upalny dzień. Dzisiaj będzie fioletowo za sprawa nowego lakiery firmy Vipera.
Vipera Natalis 216 i Polka 62

Vipera Natalis to nowa seria lakierów, wypatrzyłam w osiedlowym sklepie owa buteleczkę. Numer 216 to to średni róż przełamany fioletem. Lakier ma rzadką konsystencje, trzeba uważać na skórki aby nie zalać. Kryje o dziwo po dwóch warstwach, długo schnie niestety. Fajna nowa buteleczka przyciąga wzrok, pojemność 10 ml w cenie ok 8,50zl. Postanowiłam go połączyć z topem Vipera Polka w kolorze fioletowym. W przezroczystej bazie mamy fioletowy brokat i kwadraciki, wszystko ładnie sie rozkłada na paznokciu przy pierwszej warstwie. Biały lakier to oczywiście SH White On. Próbowałam tą Polke połączyć w innymi lakierami, wszystkie mi sie podobają i ni mogłam sie zdecydować wiec tutaj Wam wrzucę zdjęcia bo bez sensu tworzyć nowe posty na to samo. Jak sie Wam podoba? Którą wersje wybieracie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Vipera Natalis 216 i Polka 62
Vipera Natalis 216 i Polka 62
Vipera Natalis 216 i Polka 62
Wibo Candyshop 4
vipera polka 62 wibo candyshop 4
 GR Rich Color 26
vipera polka 62 golden rose rich color 26

33 komentarze:

  1. Ładny kolor, a ten topper - magia ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje, chociaż ja za takimi brokatami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toper ten jest przecudowny <3 A wersja chyba najładniejsza jest ostatnia jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na insta najwiecej polubiej mialo to mani wiec postanowiłam i tu pokazać :)

      Usuń
  4. myślę nad zakupem tego piaska fioletowego, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodobal mi sie bardzo topper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biały w połączeniu z toperem bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, delikatny odcień :) Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam u mnie nigdzie Vipery, a wersja z nią chyba najbardziej mi się podoba, później z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten róż Vipera jest śliczny, fioletowego Candy Shop`a też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polka pięknie się komponuje z każdym z tych lakierów - pozazdrościć takiego trafionego maluszka :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo lubie lakiery z tej serii :)

      Usuń
  13. Nie wiem czy już to mówiłam czy nie, ale lubię takie toppery z drobinkami ;-) Wyglądają efektownie i szybko się nimi maluje ;-) To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglada to polaczenie <3



    Super blog:)


    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to już wiem, gdzie znajdę piękny, różowy lakier nawierzchni ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne kolorki, a top przecudny- swietnie sie komponuje z caloscia.
    Pozdrawiam Cytrynko!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny brokacik ;) wg mnie najlepiej wygląda w połączeniu z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny maluszek, ze wszystkimi chyba wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uuu, z piaskiem zacnie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie chłodne odcienie różu:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger