Ados Texture Effect 07

Witam, dawno nie było żadnego piasku na blogu, więc dzis będzie o czerwonym lakierze Ados.
Ados Texture Effect 07

Nie od dzis wiadomo, że uwielbiam lakiery piaskowe, te od Adosa przypadły mi do gustu bardzo ponieważ sa porównywalne do Lovely. W buteleczce pod numerem 07 kryje sie piękna jasna czerwień. Lakier kryje po dwóch warstwach, szybko schnie, faktura jest przyjemnie chropowata w dotyku. Długo mi sie marzyła taka czerwień, bez brokatów i innych pierdółek. Bedzie idealnie pasował do wszelkiego rodzaju zdobień. Zdjecia robione jakis czas temu ale pamiętam, że dobrze mi sie nosił. Pojemność 10ml w cenie 6-7zł. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

ados texture effect 07
ados texture effect 07
ados texture effect 07

30 komentarzy:

  1. Taka piaskowa, matowa czerwień się przydaje czasem :) Ja mam podobną z MySecret i bardzo lubię, szybkie i kobiece mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z my secret jak chcialam to juz nie moglam upolowac

      Usuń
  2. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladnie sie prezentuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwieni piaskowej jeszcze nie miałam i przyznam, że ten lakier bardzo przypadł mi du gustu ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w realu wyglada jeszcze lepiej niz na zdjęciach ;)

      Usuń
  5. Mam lakier z tej serii tylko w kolorze pomarańczowym. Faaajny..
    Ale ta Twoja czerwień jest rewelacyjna! Szczególnie, że czerwienie na paznokciach uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo lakier wart jest uwagi :)

      Usuń
  6. uwielbiam piaski i uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego jeszcze nie miałam, ale podoba mi się taka piaskowa czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor:)
    U mnie te lakiery są dostępne po 5 zł i dlatego jakiś czas temu skusiłam się na bordowy i szary piasek :)
    Jestem z nic bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bordowy i szary mam z Delia a z adosa mam jeszcze biały, granatowy i szarawy :) właśnie sobie o nich przypominam :)

      Usuń
  9. ładnie wygląda, ale kolor nie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Adosowe piaski, ale nie wiem czy czerwień to dobry pomysł :D może dlatego, że nie przepadam za czerwonymi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, warto mieć taki kolor, żeby szybko wyczarować elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pazurki ;d I kolor jest piękny.
    ________________________________________________________
    obserwuję i zapraszam do mnie --> worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się zastanawiam nad białym piaskiem od tej firmy, bo lovely ma brokacik i słabo kryje ;)
    kolorek bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bialy piasek adosa jest jak najbardziej ok :)

      Usuń
  14. piekny piasek na Twoich pazurkach Cytrynko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie ładna ta czerwień. I ma przyjemną fakturę, przynajmniej tak mi się wydaje po błyskawicznej ocenie wizualnej ;) Przyznaję, że piasków ados nie mam... Ale może kiedyś się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktura jest przyjemnie chropowata daje slowo :)

      Usuń
  16. A ja jakoś nie mogę trafić na te lakiery :( Pech :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger