zakupy zakupy zakupy czyli chwale sie

Ostatnie zakupy kosmetycznie poczynione przeze mnie :)



  1. krem do rąk Garnier, Intensywna pielęgnacja suchej skory (rewelacja! niedlugo skrobne recenzje o nim)
  2. Tołpa regenerujący krem-koncentrat do rak
  3. Rexona Women anti-perspirant Aloe Vera 
  4. Nivea tonik oczyszczający z bio olejkiem arganowym i bio aloesem (również fajny kosmetyk, to juz moje kolejne opakowanie)
  5. tonik złapałam przypadkiem bo pokazywałam go we wcześniejszych zakupach juz 
  6. Wibo nawilżająca pomadka do ust nr 5
  7. 8, 9 Hean lakier do paznokci, dostałam do firmy do testowania tutaj wpis o nich klik
10. Miyo lakier do paznokci nr 47 summer flower z wyprzedaży od Zu klik
11. Delia lakier do paznokci Coral Prosilk M08- kropki z wyprzedaży od Zu klik

pomadka Wibo w kolorze nude, bardzo naturalnie wygląda na ustach


lakierki od Zu


Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jaka jest wasza opinia?

13 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te lakiery Hean City!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do rąk Garniera jest genialny ;) Eliksir Wibo też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eliksir jest bardzo fajny oprócz tandetnego opakowania ale zawartosc rekompensuje ;)

      Usuń
  3. Miałam zarówno tonik Bielendy jak i krem Tołpy i oba produkty są świetne. Pomadki Wibo Eliksir tez bardzo lubię i mam prawie wszystkie kolory, bo nie mogłam się zdecydować, które wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne odcienie lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What beautiful nail polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory lakierów Hean!
    a krem do rąk Tołpy jak dla mnie jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam eliksiry Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Rexona się nie sprawdziła :/ zazdroszczę lakierów z Hean - boskie kolorki - czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swatche sa tutaj :) http://cytrynkowepazurki.blogspot.com/2013/10/lakiery-hean-city-fashion-sezon-jesien.html

      Usuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger