zakupy zakupy zakupy czyli chwale sie

Ostatnie zakupy kosmetycznie poczynione przeze mnie :)



  1. krem do rąk Garnier, Intensywna pielęgnacja suchej skory (rewelacja! niedlugo skrobne recenzje o nim)
  2. Tołpa regenerujący krem-koncentrat do rak
  3. Rexona Women anti-perspirant Aloe Vera 
  4. Nivea tonik oczyszczający z bio olejkiem arganowym i bio aloesem (również fajny kosmetyk, to juz moje kolejne opakowanie)
  5. tonik złapałam przypadkiem bo pokazywałam go we wcześniejszych zakupach juz 
  6. Wibo nawilżająca pomadka do ust nr 5
  7. 8, 9 Hean lakier do paznokci, dostałam do firmy do testowania tutaj wpis o nich klik
10. Miyo lakier do paznokci nr 47 summer flower z wyprzedaży od Zu klik
11. Delia lakier do paznokci Coral Prosilk M08- kropki z wyprzedaży od Zu klik

pomadka Wibo w kolorze nude, bardzo naturalnie wygląda na ustach


lakierki od Zu


Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jaka jest wasza opinia?

14 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te lakiery Hean City!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do rąk Garniera jest genialny ;) Eliksir Wibo też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eliksir jest bardzo fajny oprócz tandetnego opakowania ale zawartosc rekompensuje ;)

      Usuń
  3. Miałam zarówno tonik Bielendy jak i krem Tołpy i oba produkty są świetne. Pomadki Wibo Eliksir tez bardzo lubię i mam prawie wszystkie kolory, bo nie mogłam się zdecydować, które wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne odcienie lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What beautiful nail polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory lakierów Hean!
    a krem do rąk Tołpy jak dla mnie jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam eliksiry Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Rexona się nie sprawdziła :/ zazdroszczę lakierów z Hean - boskie kolorki - czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swatche sa tutaj :) http://cytrynkowepazurki.blogspot.com/2013/10/lakiery-hean-city-fashion-sezon-jesien.html

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger