Concealer Palette, 4 w 1 paleta korektorów do twarzy (Wibo)

Przypominam dla tych co jeszcze nie widzieli, ze sa zdjęcia szminki Celia na ustach klik


Dziś w poniedziałkowy, słoneczny dzień przybywam do was z korektorem od Wibo, który kupiłam jakiś czas temu w Rossmannie. Jedno okrągłe pudełeczko i cztery korektory do zadań specjalnych, brzmi zachęcająco prawda? Jest to bardzo wygodne rozwiązanie biorąc pod uwagę ile kosmetyków musiałybyśmy mieć, jeden pod oczy, drugi na zaczerwienienia, trzeci maskujący niedoskonałości skory i czwarty do konturowania twarzy. Ja używam tak naprawdę tylko trzech z nich, bo o konturowaniu twarzy nie mam bladego pojęcia.
  • kolor różowy maskuje sińce pod oczami
  • kolor zielony kamufluje popękane naczynka
  • kolor jasny bez maskuje wypryski
  • kolor ciemny bez modeluje kształt twarzy 



Korektory nie kryje jakoś strasznie specjalnie ale to wystarczy aby nadać naszej buzi naturalny wygląd, jeśli nakładamy podkład ładnie się  z nim stapiają, jeśli tylko sam puder sypki to niestety prześwitują. Dużym plusem dla mnie jest to ze kosmetyk ma kremowa formule, nakładam palcem ale można tez pędzelkiem. Opakowanie jest mega duże, 14g, nie wiem czy sie kiedyś skończy. Na twarzy sie nie roluje, nie spływa. Czy polecam? Nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia ale jest przydatny. Produkt jest wart wypróbowała, używam na zmianę z korektorem Eveline klik. Minusem jest trochę tandetne opakowanie a szczególnie plastikowa pokrywka, która mam nadzieje nie pęknie. Cena ok 13zl wiec bardzo przystępna.

4 w 1 paleta korektorów do twarzy (Wibo)

4 w 1 paleta korektorów do twarzy (Wibo)

4 w 1 paleta korektorów do twarzy (Wibo)

4 w 1 paleta korektorów do twarzy (Wibo)


Zmieniłam baner, mam nadzieje ze bardziej sie Wam podoba bo mi tak :)

7 komentarzy:

  1. kocham tą paletkę korektorów

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 kolorów pewnie nigdy bym nie użyła, więc produkt raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie zrobił bardzo dobre wrażenie, ale ten najciemniejszy brąz nijak według mnie nie nadaje sie do konturowania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze go nie widziałam w Rossmannach w mojej okolicy, ale chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama przechodzę koło tych korektorów i się zastanawiam nad nimi. Może w końcu się skuszę ;) Na pewno tego ciemnego nie używałabym do konturowania, do tego najlepszy jest jednak bronzer. Szkoda, że na Tobie nie zrobił dużego wrażenia, a opakowanie faktycznie duże i troche tandetne, ale nie można miec wszystkiego.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogolnie nie sa zle ale nie ma efektu wow u mnie :D

      Usuń
  6. U mnie też ten ciemny byłby nieużywany;). Był czas, kiedy chciałam ją kupić, ale nie mogłam jej dostać, więc postawiłam na coś innego. Może kiedyś spróbuję i sama ocenię, jak działa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger