Golden Rose Selective nr 32 żurawinka

 Dziś chce Wam pokazać lakier do paznokci, który mnie absolutnie zachwycił pod każdym względem. Jako ze ja nie mogę przejść obojętnie kolo wyspy GR, zawsze muszę coś tam kupić, to silniejsze ode mnie :) Tym razem wybór padł na niepozorny róż z serii Selective nr 32 o wdzięcznej nazwie cranberry ice. 




Kolor na paznokciach jest obłędny, nie miałam jeszcze tak nasyconego różu. Faktycznie ma cóż z żurawiny z nazwy. Lakier bardzo dobrze kryje juz przy pierwszej warstwie ale dla lepszego efektu pomalowałam dwa razy. Pędzelek plaski, nie za szeroki, nie za wąski, w sam raz, dobrze rozprowadza emalie po paznokciach, nie zalewając skorek. Bardzo wygodnie trzyma sie nakrętka podczas malowania, dla mnie to ważne. Buteleczka o pojemnosci 16ml czyli sporo. Na zdjęciach w duecie z Wibo Express Growth 169, o którym jest głośno w blogosferze ostatnio ( o nim oddzielny post). Wibo nałożyłam dwie warstwy na jedna warstwę GR. Efekt bardzo mi sie podoba, ładne połączenie wyszło.  A wam jak sie podoba? Ja jestem zachwycona





2 komentarze:

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger