Efekt brokatowego piasku nr 2 od wibo

Wczorajszy post o lakierach Hean cieszy sie niezwykła popularnością, jestem z tego powodu bardzo zadowolona.
Dziś jednak pokaże Wam nowy lakier od Wibo. Efekt brokatowego piasku, ta nowa seria lakierów dostępnym tylko w Rossmannie, która krąży od kilku tygodni po blogach, wiec i ja nie będę gorsza pokaże Wam swoje cacko.

Efekt brokatowego piasku nr 2 od wibo




Nr 2 jest to odcień różu naszpikowany drobno zmielonym brokatem, który pięknie połyskuje w słońcu. Generalnie nie przepadam na różami ale ten mnie urzekł. Bardzo lubię brokatowe piaski, matowe nie robią na mnie wrażenia bo ja taka sroka jestem heh. Emalia ma pędzelek standardowy jak dla lakierów wibo czyli plaski. Całość wytrzymuje na paznokciach do 4 dni jak przystało na piaski ale w porównaniu z Lovely dłużej schnie. To znaczy efekt piasku robi sie szybko ale lakier długo jest jeszcze plastyczny ale jest tak urokliwy i tak pięknie połyskuje ze mu to wybaczam. Lakier jest chropowata fakturę jak na efekt piaskowy przystało. Polecam, kusza mnie inne odcienie z tej serii.





3 komentarze:

  1. Ale słodziak ;) U mnie nie było w Rossie tego odcienia, ale muszę poszukać go jeszcze w innym, bo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w rossie sa tylko ciemne piaski brokatowe a ten trafil mi sie jak slepej kurze ziarno :)

      Usuń
  2. Ładny połysk. Miałam tylko jeden piasek, ale był niemal całkiem matowy, co jakoś mnie zniechęciło...

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger