Ziaja oliwkowy krem do rak i paznokci


Dzis recenzja kremu do rak Ziaja Naturalny Oliwkowy Krem do rak i paznokci. Lubie produkty tej firmy szczegolnie serie oliwkowa, kremy do twarzy i maske do rak, pomyslalam ze krem rowniez sie sprawdzi. Nic bardziej myslego :/




od producenta:
Odżywczy krem regenerujący skórę rąk i paznokci.
Dzialanie:
• intensywnie odżywia, wygładza i uelastycznia skórę dłoni
• skutecznie regeneruje naskórek oraz likwiduje uczucie szorstkości
• wzmacnia paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.
Sposób użycia:
Krem wmasować w skórę dłoni po każdym myciu. Przy bardzo przesuszonej skórze 1-2 razy w tygodniu stosować dodatkowo oliwkową maskę do rąk i paznokci.

Substancje aktywne: 
olej z oliwek prowitamina B5 (D-panthenol) witamina E 
Pojemność 80ml

Krem bardzo ładnie pachnie, duży plus za opakowanie tzn za zamkniecie bo nakrętka nie jest osobno i sie nie gubi i nie trzeba jej szukać i na tym koniec plusów niestety. Kosmetyk okazał sie bublem, zamiast nawilżać strasznie wysusza skore rak. Na początku tego nie zauważyłam i ciągle smarowałam rece. Jeszcze jednym plusem jest to ze sie szybko wchłania i nie zostawia tłustego filmu na skórze. Szkoda ze sie sprawdził bo pięknie pachnie. 
Nie polecam.




6 komentarzy:

  1. U mnie również ten krem kompletnie się nie sprawdził a szkoda bo faktycznie ma bardzo ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że się nie sprawdził. Po kremie z oliwą z oliwek spodziewałabym się niesamowitego nawilżenia... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie spełnił Twych oczekiwań:( uwielbiamy kremy do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dokładanie taki sam efekt ;( Zamiast nawilżać, jeszcze bardziej wysuszał dłonie :( Tylko zapach był przyjemny :/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że kiepsko się sprawdził... u mnie z Ziaji dobrze działa ten z serii kozie mleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dobrze sprawdza sie krem z serii z olejkiem argonowym

      Usuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger