Ziaja oliwkowy krem do rak i paznokci


Dzis recenzja kremu do rak Ziaja Naturalny Oliwkowy Krem do rak i paznokci. Lubie produkty tej firmy szczegolnie serie oliwkowa, kremy do twarzy i maske do rak, pomyslalam ze krem rowniez sie sprawdzi. Nic bardziej myslego :/




od producenta:
Odżywczy krem regenerujący skórę rąk i paznokci.
Dzialanie:
• intensywnie odżywia, wygładza i uelastycznia skórę dłoni
• skutecznie regeneruje naskórek oraz likwiduje uczucie szorstkości
• wzmacnia paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.
Sposób użycia:
Krem wmasować w skórę dłoni po każdym myciu. Przy bardzo przesuszonej skórze 1-2 razy w tygodniu stosować dodatkowo oliwkową maskę do rąk i paznokci.

Substancje aktywne: 
olej z oliwek prowitamina B5 (D-panthenol) witamina E 
Pojemność 80ml

Krem bardzo ładnie pachnie, duży plus za opakowanie tzn za zamkniecie bo nakrętka nie jest osobno i sie nie gubi i nie trzeba jej szukać i na tym koniec plusów niestety. Kosmetyk okazał sie bublem, zamiast nawilżać strasznie wysusza skore rak. Na początku tego nie zauważyłam i ciągle smarowałam rece. Jeszcze jednym plusem jest to ze sie szybko wchłania i nie zostawia tłustego filmu na skórze. Szkoda ze sie sprawdził bo pięknie pachnie. 
Nie polecam.




6 komentarzy:

  1. U mnie również ten krem kompletnie się nie sprawdził a szkoda bo faktycznie ma bardzo ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że się nie sprawdził. Po kremie z oliwą z oliwek spodziewałabym się niesamowitego nawilżenia... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie spełnił Twych oczekiwań:( uwielbiamy kremy do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dokładanie taki sam efekt ;( Zamiast nawilżać, jeszcze bardziej wysuszał dłonie :( Tylko zapach był przyjemny :/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że kiepsko się sprawdził... u mnie z Ziaji dobrze działa ten z serii kozie mleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dobrze sprawdza sie krem z serii z olejkiem argonowym

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger