Mixa tonik przeciw przesuszaniu

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam reklamę w tv firmy Mixa, stwierdziłam ze nie wierze w cuda. Po pierwsze marka nie znana w Polsce, po drugie pewnie strasznie droga, po trzecie obietnice producenta brzmią strasznie obiecująco. Ale jak zobaczyłam ze te kosmetyki sa dostępne w Rossmannie w przystępnej cenie, ok 15zl, pokusiłam sie o tonik.





Kilka slow o marce:
Historia marki: skóra wrażliwa i farmacja
Marka Mixa narodziła się w 1924 r. we francuskich aptekach. Pierwsza gama produktów została stworzona do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry niemowląt. W oparciu o tę ekspertyzę firma rozwinęła produkty do pielęgnacji
twarzy i ciała kobiet w każdym wieku. Ich cechą wspólną jest wysoka skuteczność i troska o optymalną tolerancję skóry wrażliwej.


Od producenta;

Tonik, stworzony na bazie wody „dejonizowanej”, idealnie odpowiada potrzebom skóry wrażliwej i suchej. Należy stosować rano, aby odświeżyć i ożywić cerę. Można używać również wieczorem, uzupełniając działanie mleczka do demakijażu.

Odczuwalne rezultaty
Oczyszcza i pobudza skórę. Skóra jest idealnie oczyszczona i odświeżona. Nawilżona staje się jędrna i czuje się komfortowo.
Aktywne składniki to nawilżająca  gliceryna.

BEZ PARABENÓW, BEZ ALKOHOLU

Zastosowanie:
rano aplikować sam tonik za pomocą wacika, wieczorem stosować, uzupełniając działanie mleczka do demakijażu, nie wymaga spłukiwania.



Choć mam cerę mieszana, ma ona tendencje, szczególnie zima, do przesuszania sie, pomyślałam wiec ze taki tonik przeciw przesuszaniu będzie idealnym rozwiązaniem. Używam tego produktu ok 2 miesięcy i z czystym sumieniem mogę napisać recenzje. Tonik znajduje sie w plastikowej płaskiej butelce o pojemnosci 200ml o zgrozo z pompka. Dlaczego o zgrozo? ponieważ aplikacja rzadkiego produktu z pompka w większości przypadków kończy sie tym ze tonik bryzga wszędzie tylko nie na wacik. Trzeba sie niezłe namęczyć aby wysicnac go z odpowiednia siłą. To jego duży minus, drugi minus to zapach, ostry perfumowany, który strasznie mnie drażni i trzeci minus to niestety mnie strasznie podrażnia po codziennym stosowaniu. Strasznie żałuje bo kosmetyk naprawdę nawilża skore, nie pozostawia efektu ściągnięcia czy suchości. Na początku byłam zachwycona bo miałam buzie jak pupcia niemowlęcia, niestety nie na długo. 

Jak komuś nie przeszkadza zapach albo/i pompka to śmiało polecam, może tylko mnie uczula? Niestety mało jest o nim opinii w necie. Ja mimo wszystko polecam bo myślę ze wart jest spróbowania.


8 komentarzy:

  1. Jeśli podrażnia to szkoda Twojej skóry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego z wielkim bólem odstawiłam na półkę :/

      Usuń
  2. Trzy minusy to trochę za dużo. Szkoda, że Cię zawiódł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie skuszę na pewno nie przy mojej cerze i szkoda że jednak się nie sprawdził do końca ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno by mi przeszkadzał, a skoro jeszcze może podrażniać, to już mu dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam zamiar kupić ale po przeczytaniu twojej i wielu innych recenzji raczej się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słabo :( też chciałam kupić, ale ten krem cc :P ale chyba ryzykować nie będę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger