Moja wybrana na blogu Innooka

Jakiś czas temu wzięłam udział w rozdaniu na fb (KLIK) u Innooka (KLIK), co mi szkodzi myślę sobie i tak przeciez nie wygram. Jakieś było zdziwienie jak zobaczyłam zdjecie lakierów z  moim imieniem i nazwiskiem :D az przecierałam oczy ze zdziwienia. Moja radość jest jeszcze większa gdyż wczoraj Kasia wysłała paczuszkę a dzis jest u mnie i strasznie sie jaram nowymi lakierami. Zawartość starannie zapakowana z kopertę bąbelkową a każda buteleczka dodatkowo owinięta fiola babelkowa dla bezpieczeństwa. Super.
Do zgarnięcia było sześć lakierów z Mayballine Colorama Neons. Poniżej zdjęcia. Mam zamiar poświecić każdemu z osobna oddzielny post bo w buteleczkach prezentują sie pięknie.

mayballine colorama



mayballine colorama

od lewej numery:187,191,190,188,189,186

Dostałam również kilka próbek, za które jestem bardzo wdzięczna :)


i piękną wizytówkę.



3 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    Świetne kolorki :) Idealne na jesienne "ożywienie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/10/13

    Czekam na recenzję Studio Secrets z Loreala ;)
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger