znow zakupy tym razem lakierowe :)

Cześć, w poniedziałek przybywam do Was z zakupami lakierowymi głowie i sie chwale nie skromnie. Byłam dzis w Naturze i nie maglom przejść obojętnie obok szafy My Secret.




  1. Miss Selene lakier do paznokci  nr 170, kupiłam w sklepie spożywczym sieci Warus za 2,5zl 
  2. Miss Selene lakier do paznokci nr 169
  3. Vipera Polka lakier do paznokci  nr 64 za 4,5zl z bazarku
  4. Miyo Mini Drops nr 153 green fireworks lakier do paznokci, w drogerii Blue po 4,5zl 
  5. Golden Rose Rich Color nr 28 lakier do paznokci zdobyty na wyprzedaży na blogu lacquer-maniacs.blogspot.com
  6. My Secret Sandy 174 violet star lakier do paznokci
  7. My Secret Pachnący podczas wysychania nr 170 raspberry
  8. My Secret Matt Eye Shadow nr 504 za cienie dałam w Naturze 2,49zl
  9. Rimmel  Lasting Finish Asia, 077 pomadka zdobyta na wyprzedaży na blogu lacquer-maniacs.blogspot.com
  10. Rimmel Lasting Finish Kate 07 zdobyta na wyprzedaży na blogu lacquer-maniacs.blogspot.com
  11. My Secret 3w1 tusz do rzęs pogrubiajaco-wydluzajacy 

I jak tu nie kupować skoro ceny kusza? ;) Macie któreś z tych kosmetyków? Ciekawa jestem Waszych opinii

18 komentarzy:

  1. rich color z GR są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What beautiful nail polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten fioletowy piasek z My Secret - genialny:) Pachnące też były u CIebie w Naturze na wyprzedaży?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miyo i GR wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego tuszu, ciekawa jestem jak się sprawuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to poszalałaś :) ten lakier pierwszy po prawej bardzo w mojowym kolorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się wybrać do Natury po ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery świetne ;) Jestem ciekawa jak się będzie prezentował na pazurkach ten z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe łowy!
    Też muszę się wybrać do Natury.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię tą serię pomadek od Kate !
    Miłego testowania :P

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. P.S. Niech rzeczy ode mnie dobrze się używają!

      Usuń
  12. Anonimowy1/11/13

    Lovely haul! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger